Polska zaprasza na rowery, kajaki i wędrówki. Nowa promocja w Niderlandach

Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Amsterdamie przygotował we współpracy z regionami osiem spotów promujących turystykę aktywną w Polsce. Filmy są częścią kampanii reklamowej w mediach społecznościowych na rynku niderlandzkim.

Publikacja: 09.04.2024 11:54

Polska zaprasza na rowery, kajaki i wędrówki. Nowa promocja w Niderlandach

Foto: POT

Po największych w Europie targach poświęconych turystyce aktywnej Fiets en Wandelbeurs, które odbyły się w lutym w Utrechcie, Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Amsterdamie wyprodukował osiem spotów promujących polskie regiony, które uczestniczyły w tej imprezy - pisze POT w komunikacie prasowym.

Na tegorocznych targach, których Polska była krajem partnerskim, promowały się województwa dolnośląskie, lubelskie, mazowieckie, małopolskie, śląskie, warmińsko-mazurskie i zachodniopomorskie. Każdemu z tych regionów poświęcono osobny spot, dodatkowo powstał jeden film promujący turystykę aktywną w całym kraju.

Czytaj więcej

Holendrzy zainteresowani polskimi szlakami do wędrówek pieszych i rowerowych

- Chcemy nie tylko wykorzystać spoty w naszych mediach społecznościowych, ale również dotrzeć do potencjalnego odbiorcy za pomocą płatnych kampanii. Mamy nadzieję, że będą one także wykorzystywane w promocji przez naszych regionalnych partnerów - mówi dyrektor ośrodków POT w Amsterdamie i Brukseli Dominika Szulc, cytowana w komunikacie.

- Przygotowany materiał to dynamiczna reklama szerokiej oferty aktywności sportowych, jakim możemy się oddać podczas wypoczynku na przykład w przepięknym regionie Warmii i Mazur - dodaje dyrektor Biura Regionalnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Brukseli Małgorzata Wasilenko.

Krótkie, 20- i 30-sekundowe produkcje zostały przygotowane w pionie, aby można je było wykorzystać w popularnych obecnie formatach reels (Instagram), shorts (YouTube) czy stories (Facebook).

Czytaj więcej

Polskie miasto magnesem na turystów. Pierwsze miejsce w europejskim rankingu

- Wyświetlanie spotów na przestrzeni całego roku pozwoli na utrwalenie wizerunku promocyjnego regionów, które wzięły udział w targach Fiets en Wandelbeurs - podkreśla Małgorzata Duijnmayer z ZOPOT-u w Amsterdamie, która koordynowała produkcję filmów. Jej zdaniem dzięki użyciu formatu reels będzie można dotrzeć z przekazem do młodszych odbiorców i zainspirować ich do odkrywania polskiej przyrody, tras rowerowych i wędrownych.

Kampania będzie prowadzona od kwietnia na Facebooku, Instagramie, YouTubie i TikToku.

Po największych w Europie targach poświęconych turystyce aktywnej Fiets en Wandelbeurs, które odbyły się w lutym w Utrechcie, Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Amsterdamie wyprodukował osiem spotów promujących polskie regiony, które uczestniczyły w tej imprezy - pisze POT w komunikacie prasowym.

Na tegorocznych targach, których Polska była krajem partnerskim, promowały się województwa dolnośląskie, lubelskie, mazowieckie, małopolskie, śląskie, warmińsko-mazurskie i zachodniopomorskie. Każdemu z tych regionów poświęcono osobny spot, dodatkowo powstał jeden film promujący turystykę aktywną w całym kraju.

Popularne Trendy
Chorwacja: Przestawiamy turystykę na zrównoważone tory. Celem - wysoka jakość
Popularne Trendy
Turyści w kwestiach klimatycznych są jak schizofrenicy
Popularne Trendy
Amerykanie planują wakacje. Na szczycie listy marzeń europejska stolica
Popularne Trendy
Badanie. 60 procent Polaków nie planuje wyjazdu na majówkę
Popularne Trendy
Nowy rok - nowy rekord Polaków w Chorwacji. „Między nami są dobre wibracje”
Materiał Promocyjny
Wsparcie dla beneficjentów dotacji unijnych, w tym środków z KPO