Holendrzy zainteresowani polskimi szlakami do wędrówek pieszych i rowerowych

- Polska cieszyła się bezprecedensowym zainteresowaniem odwiedzających targi Fiets en Wandelbeurs - twierdzi Stefan Maas z biura organizacyjnego tych największych w Europie tragów poświęconych turystyce aktywnej.

Publikacja: 14.03.2024 15:06

Polska była partnerem dziesiątych targów dla turystów aktywnych

Polska była partnerem dziesiątych targów dla turystów aktywnych

Foto: Polska Organizacja Turystyczna

W środę w biurze Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej w Amsterdamie podsumowano efekty obecności Polski na tegorocznych Fiets en Wandelbeurs, największych targach turystyki aktywnej w Europie. Polska była w tym roku partnerem imprezy, którą odwiedziło ponad 30 tysięcy ludzi - czytamy w komunikacie POT.

Foto: Polska Organizacja Turystyczna

Na targach, które odbywały się 23-25 lutego, w centrum konferencyjno-wystawowym Jaarbeurs w Utrechcie, reprezentowały Polskę województwa: dolnośląskie, lubelskie, mazowieckie, małopolskie, śląskie, warmińsko-mazurskie i zachodniopomorskie. Jak mówi dyrektor ośrodków POT w Amsterdamie i Brukseli Dominika Szulc, cytowana w komunikacie, "Polska jest destynacją coraz bardziej rozpoznawalną w Holandii”. - Nasz kraj ma to, czego wielu Holendrów poszukuje podczas wakacji – wspaniałą przyrodę, lasy, jeziora i góry – wylicza Szulc. - Targi wędrowno-rowerowe są więc idealnym miejscem, aby promować te walory.

Podczas targów odbyło się 16 prezentacji poświęconych polskim regionom, w których wzięło udział ponad 1,2 tysiąca osób. - Polska to piękny kraj, o czym sam mogłem się przekonać – zapewnia dyrektor ds. sprzedaży Fiets en Wandelbeurs Nick Roodenburg. - Cieszę się, że uwaga odwiedzających tegoroczne spotkanie, była skupiona właśnie na waszym kraju.

Promocji Polski towarzyszyła rozpoczęta w październiku 2023 roku półroczna kampania, która wykorzystywała zarówno materiały organizatora targów, jak i reklamy specjalnie przygotowane przez ZOPOT we współpracy z największym domem mediowym w Niderlandach, DPG Media. Oprócz tego ZOPOT inicjował kampanię (12-18 lutego) w jednej z największych gazet codziennych w Holandii, „Algemeen Dagblad” (z wydaniami regionalnymi zasięg 2 miliony odbiorców), promocję w formie bannera na popularnych stronach internetowych oraz informację o targach w formie newslettera wysłanego do 220 tysięcy członków stowarzyszenia Natuurmonumenten i promocję u organizatora targów (bannery, strona internetowa, newsletter, social media, ogłoszenia prasowe, plan targów, elektroniczny bilet, magazyn targów). Materiały na temat Polski znajdą się również w mediach poświęconych tematyce turystyki pieszej i rowerowej.

Foto: Polska Organizacja Turystyczna

- Jesteśmy bardzo zadowoleni z promocji Dolnego Śląska podczas targów, między innymi dlatego, że chociaż targi są organizowane z myślą o turystach indywidualnych, to jednak mieliśmy też sporo kontaktów z mediami – komentuje dyrektor biura Dolnośląskiej Organizacji Turystycznej Jakub Feiga. Zauważa on, że w pierwszym tygodniu po targach liczba pobrań aplikacji tras pieszych i rowerowych na smartfony przez użytkowników z rynku niderlandzkiego wzrosła o 800 procent.

Dodatkowym elementem kampanii promocyjnej Polski był megabilboard (98 m kw.) przy jednej z najruchliwszych autostrad w Niderlandach (A1 w okolicach Vianen, kierunek Amsterdam). Tygodniowa liczba odbiorów szacowana jest na ponad 676 tysięcy. Ekwiwalent reklamowy poszczególnych elementów kampanii przekroczył 150 tysięcy euro.

W środę w biurze Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej w Amsterdamie podsumowano efekty obecności Polski na tegorocznych Fiets en Wandelbeurs, największych targach turystyki aktywnej w Europie. Polska była w tym roku partnerem imprezy, którą odwiedziło ponad 30 tysięcy ludzi - czytamy w komunikacie POT.

Na targach, które odbywały się 23-25 lutego, w centrum konferencyjno-wystawowym Jaarbeurs w Utrechcie, reprezentowały Polskę województwa: dolnośląskie, lubelskie, mazowieckie, małopolskie, śląskie, warmińsko-mazurskie i zachodniopomorskie. Jak mówi dyrektor ośrodków POT w Amsterdamie i Brukseli Dominika Szulc, cytowana w komunikacie, "Polska jest destynacją coraz bardziej rozpoznawalną w Holandii”. - Nasz kraj ma to, czego wielu Holendrów poszukuje podczas wakacji – wspaniałą przyrodę, lasy, jeziora i góry – wylicza Szulc. - Targi wędrowno-rowerowe są więc idealnym miejscem, aby promować te walory.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Nowe Trendy
Morsowanie, biegówki, spa... - Sopot zachęca w reklamie do przyjazdu po sezonie
Nowe Trendy
Tunezja świętuje turystyczny rekord i nagradza polskie biura podróży
Nowe Trendy
Koszykarz i kolarka promują polskie atrakcje turystyczne. 200 milionów odsłon w Europie
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Nowe Trendy
Egipt chce dotrzeć do młodych turystów. Szuka pomocy w Google'u