Jarosław Kuźniar opowie o trendach w turystyce

Panele z udziałem ekspertów, warsztaty prowadzone przez praktyków i konkurs Tourism Trends Awards czekają na tych, którzy 31 marca przyjadą do Gdańska i wezmą udział w ósmej edycji Nowych Trendów w Turystyce

Publikacja: 06.03.2017 09:00

fot. trendywturystyce.pl

fot. trendywturystyce.pl

Foto: Materiały promocyjne

– Przedstawiciele branży turystycznej są zainteresowani wprowadzaniem nowych rozwiązań i technologii. Chcą czerpać wiedzę od ekspertów z innych dziedzin i wykorzystywać ich doświadczenia i rozwiązania w pracy – mówi Łukasz Wysocki, prezes Gdańskiej Organizacji Turystycznej, cytowany w komunikacie prasowym.

Jak wyjaśnia, podczas corocznego spotkania branży turystycznej w Gdańsku największy nacisk kładziony jest na omówienie nowych technologii i technik pozyskania klientów. Nowe Trendy w Turystyce nie są jednak spotkaniem jednej branży – innowacyjne rozwiązania dla turystyki będą proponować eksperci z różnych dziedzin, m.in. specjaliści ds. mediów społecznościowych i marketingu.

Wśród przewidzianych tematów warto wymienić nietypowe formy marketingu, studia przypadków promocji miast, omówienie faktów i mitów o turystycznych aplikacjach mobilnych czy zagadnienia związane z zarządzaniem pracownikami. Prelegentami będą m.in. żeglarz i przedsiębiorca Mateusz Kusznierewicz, analityk i doradca ds. turystyki międzynarodowej Peter Hansen, profesor Magdalena Kachniewska z SGH, aktor i trener biznesu Jacek Rozenek, prezes QTravel Agnieszka Kukałowicz i znany z mediów społecznościowych podróżnik Bjorn Troch. Całość poprowadzi dziennikarz Jarosław Kuźniar.

Poza dyskusjami i prelekcjami przewidziano również serię warsztatów. Pierwszy poświęcony będzie promocji przez YouTube. Poprowadzi go Magdalena Daniłoś, wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego i Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, blogerka i autorka książki o video marketingu. Kolejny, moderowany przez Barbarę Stawarz-Garcię, autorkę książki o marketingu treści, koncentrować się będzie na sposobach dobierania atrakcyjnych tematów publikacji internetowych, a spotkanie prowadzone przez specjalistę ds. promocji na Facebooku i w Linkedin Adiana Martineza zajmie się budową wizerunku w sieci. W programie jest też szkolenie z taktyk prowadzenia konta w serwisach społecznościowych, (autorstwa Łukasza Żelaznego), ze strategii reklamowych na Facebooku (Daniel Kędzierski) u spotkanie poświęcone sztuce skutecznej komunikacji (Piotr Bucki).

W tym czasie jury składające się z ekspertów branży turystycznej i marketingowej wybierze najlepszych uczestników konkursu Tourism Trends Awards, których nagrodzi m.in. za najciekawsze kampanie promocyjne w turystyce i debiuty w branży turystycznej.

Konferencja Nowe Trendy w Turystyce odbędzie się 31 marca w Europejskim Centrum Solidarności w Gdańsku. Wejście na część prelekcji jest bezpłatne. Ceny pakietów na pozostałe zaczynają się od 35 złotych (za pojedyncze prelekcje), a kończą na 359 złotych (uczestnictwo w dowolnych konferencjach, w 3 warsztatach i w wieczornym bankiecie).

Patronem medialnym wydarzenia jest serwis dla branży turystycznej Turystyka.rp.pl.

– Przedstawiciele branży turystycznej są zainteresowani wprowadzaniem nowych rozwiązań i technologii. Chcą czerpać wiedzę od ekspertów z innych dziedzin i wykorzystywać ich doświadczenia i rozwiązania w pracy – mówi Łukasz Wysocki, prezes Gdańskiej Organizacji Turystycznej, cytowany w komunikacie prasowym.

Jak wyjaśnia, podczas corocznego spotkania branży turystycznej w Gdańsku największy nacisk kładziony jest na omówienie nowych technologii i technik pozyskania klientów. Nowe Trendy w Turystyce nie są jednak spotkaniem jednej branży – innowacyjne rozwiązania dla turystyki będą proponować eksperci z różnych dziedzin, m.in. specjaliści ds. mediów społecznościowych i marketingu.

Tendencje
Chorwaci: Nasze plaże znikają, bo obcokrajowcy chcą mieć domy nad samym morzem
Tendencje
Ustka kontra reszta świata. Trwa głosowanie na najlepszy film promocyjny
Tendencje
Poranne trzęsienie ziemi na Krecie. Turyści wyszli bez szwanku
Tendencje
La Palma znowu przyjmuje samoloty
Materiał Promocyjny
Technologia na etacie. Jak zbudować efektywny HR i skutecznie zarządzać kapitałem ludzkim?