Jurapark: Idź do kiosku po picie, wróć z biletem

Trzydzieści tysięcy biletów do JuraParków – w Bałtowie, Krasiejowie i Solcu Kujawskim – czeka ludzi, którzy kupią w salonikach prasowych Kolportera trzy napoje koncernu PepsiCo

Publikacja: 09.05.2017 10:23

Jurapark: Idź do kiosku po picie, wróć z biletem

Foto: materiały prasowe

Stowarzyszenie Delta i koncern PepsiCo, we współpracy z Kolporterem, powtarza zeszłoroczną promocję: klienci, którzy kupią trzy napoje – Pepsi, Mirinda, 7Up lub Mountain Dew – o pojemności 0,5 litra i zachowają paragon, otrzymają bilet do jednego z trzech JuraParków. Wartość każdego biletu to ok. 70 złotych.

Jak podają organizatorzy promocji, Bałtowski Kompleks Turystyczny to największy obiekt rozrywkowy w Polsce i wizytówka województwa świętokrzyskiego. Otrzymany w ramach promocji bilet pozwoli jednej osobie dorosłej i jednemu dziecku do 16 lat stanąć oko w oko z ponad 100 naturalnej wielkości modelami dinozaurów, a w Prehistorycznym Oceanarium z ogromnymi gadami zamieszkującymi niegdyś podwodne głębiny. Oprócz tego bilet upoważnia do zwiedzania Muzeum Jurajskiego, Gondwany, Żydowskiego Jaru, wejścia na placu zabaw i otwiera wrota do Wioski Czarownic Sabatówka.

W Solcu Kujawskim oprócz dinozaurów na zwiedzających czekają ogromne owady. Makiety z nimi znajdują się w Parku Owadów. Ścieżka dydaktyczna JuraParku prowadzi także przez Muzeum Ziemi, Ogród Zimowy i ogród botaniczny, w którym obok roślin rodzimych podziwiać można okazy niespotykane na co dzień w naszym kraju. Otrzymany w ramach promocji bilet, pozwoli dwóm osobom dorosłym i jednemu dziecku do 16 lat, korzystać do woli z urządzeń parku rozrywki.

Podróż do świata sprzed milionów lat zapewnia też JuraPark w Krasiejowie koło Opola. Otrzymany w ramach promocji bilet pozwoli jednej osobie dorosłej i jednemu dziecku do 16 lat zobaczyć ponad 200 modeli prawie 70 gatunków mezozoicznych gadów i płazów, a dzięki Kapsule Czasu przemierzającej 300-metrowy tunel udać się w podróż przez miliardy lat istnienia wszechświata. Bilet upoważnia także do zwiedzania Prehistorycznego Oceanarium, Pawilonu Paleontologicznego i Plaży Jurajskiej, udziału w pokazie filmu w Kinie Emocji 5D oraz korzystania z placu zabaw i parku rozrywki. Dzieci do lat 4 (urodzone nie wcześniej niż w 2013 roku) korzystają bezpłatnie ze wszystkich atrakcji dostępnych w ramach promocji w poszczególnym JuraParku.

– To już druga akcja organizowana w salonikach prasowych Kolportera wspólnie z PepsiCo i JuraParkami – mówi, cytowany w komunikacie prasowym, Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera. – Ubiegłoroczna cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem, więc postanowiliśmy ją powtórzyć, wprowadzając parę zmian, które naszym zdaniem będą istotne dla osób chcących skorzystać z promocji. Najważniejszą z nich jest długość ważności biletów. W ubiegłym roku akcja zaczęła się w lipcu, a bilety można było wykorzystać do października. W tym roku udział w promocji można wziąć już w maju, a bilety wykorzystać do 30 września – dodaje.

W zeszłym roku wszystkie trzy JuraParki odwiedziło łącznie ponad 15 tysięcy ludzi. Od rozpoczęcia promocji kody do pobrania bezpłatnych biletów wgrało do systemu 378 ludzi, co przekłada się na 756 biletów.

Stowarzyszenie Delta i koncern PepsiCo, we współpracy z Kolporterem, powtarza zeszłoroczną promocję: klienci, którzy kupią trzy napoje – Pepsi, Mirinda, 7Up lub Mountain Dew – o pojemności 0,5 litra i zachowają paragon, otrzymają bilet do jednego z trzech JuraParków. Wartość każdego biletu to ok. 70 złotych.

Jak podają organizatorzy promocji, Bałtowski Kompleks Turystyczny to największy obiekt rozrywkowy w Polsce i wizytówka województwa świętokrzyskiego. Otrzymany w ramach promocji bilet pozwoli jednej osobie dorosłej i jednemu dziecku do 16 lat stanąć oko w oko z ponad 100 naturalnej wielkości modelami dinozaurów, a w Prehistorycznym Oceanarium z ogromnymi gadami zamieszkującymi niegdyś podwodne głębiny. Oprócz tego bilet upoważnia do zwiedzania Muzeum Jurajskiego, Gondwany, Żydowskiego Jaru, wejścia na placu zabaw i otwiera wrota do Wioski Czarownic Sabatówka.

Materiał Promocyjny
Boeing stawia na polskich inżynierów
Tendencje
Chorwaci: Nasze plaże znikają, bo obcokrajowcy chcą mieć domy nad samym morzem
Tendencje
Ustka kontra reszta świata. Trwa głosowanie na najlepszy film promocyjny
Tendencje
Poranne trzęsienie ziemi na Krecie. Turyści wyszli bez szwanku
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Tendencje
La Palma znowu przyjmuje samoloty