FlixBus wraca na europejskie szlaki

Fot. materiały prasowe.

18 czerwca FlixBus wznowi kursy na trasach międzynarodowych, głównie dzięki otwarciu granic kilku europejskich państw. Wśród zagranicznych kierunków znajdą się m.in. Praga, Ostrawa, Paryż, Lille i Bruksela.

Po reaktywacji kolejnych połączeń siatka FlixBusa Polska obejmie 130 miast. Poza liniami do Czech, Francji i Belgii, dojdą również kierunki w Niemczech (m.in. Monachium) i Holandii (m.in. Rotterdam). Większość to połączenia reaktywowane, ale jedno jest nowe (miało ruszyć przed pandemią, ale nie doszło do tego) – pierwszy raz pasażerowie pojadą z Białegostoku do Lille.

Przewoźnik rozszerzy tez działalność w Polsce, gdzie dodatkowo zwiększy się częstotliwość na głównych korytarzach.

– Zainteresowanie podróżami rośnie z tygodnia na tydzień, stąd wznawianie naszych połączeń odbywa się tak dynamicznie – wyjaśnia cytowany w komunikacie firmy jej dyrektor na Polskę i Ukrainę Michał Leman. – Łącznie w naszej ofercie znajdzie się już ponad połowa kierunków, które były dostępne przed pandemią. W tym 73 miasta w Polsce, również mniejsze jak Nakło, Żnin czy Kłodzko, na nowo włączamy się więc też do walki z wykluczeniem transportowym.

Mogą Ci się również spodobać

TUI Deutschland zaostrza kary za rezygnację z wylotu

Z 25 do 40 procent wzrosną w niemieckim TUI koszty rezygnacji z wyjazdów lotniczych. ...

Germania odcina się od niemieckich korzeni, zmienia nazwę

Szwajcarska linia lotnicza Germania Flug, której udziałowcem stał się niedawno polski Enter Air, przemianowała ...

Słowacja odmraża turystykę

Słowacja zaczyna od środy wdrażać drugi i trzeci etap uwalniania gospodarki i życia społecznego ...

47 milionów złotych na rozwój lotniska w Ławicy

Spółka Port Lotniczy Poznań-Ławica dokapitalizuje lotnisko 47 milionami złotych – poinformowały Porty Lotnicze. Pieniądze ...

Szczecin zyska połączenie ze Sztokholmem

Węgierski Wizz Air otworzy w połowie maja połączenie lotnicze między podszczecińskim lotniskiem w Goleniowie ...

Jakość biura podróży to jakość danych klientów

Agenci muszą zbierać od klientów jak najwięcej danych, bo na ich podstawie można tworzyć ...