Spoty telewizyjne będą emitowane przez największe stacje o zasięgu ogólnopolskim oraz kanały filmowe, sportowe, muzyczne i tematyczne. W ramach kampanii, w 5- i 10-sekundowych filmach reklamowych przedstawione zostaną narzędzia dostępne na Kayak.pl, takie jak Explore, prognoza cen, filtry hoteli oraz alerty cenowe. Reklamy pojawiły się w mediach z początkiem kwietnia i będą emitowane przez cały miesiąc.

Spoty będzie można zobaczyć m.in. w stacjach TVN (TVN24, TVN24 Biznes i Świat, TVN Style, TVN Fabuła), Polsat (Polsat 2, Polsat News, Polsat Film) oraz w popularnych kanałach filmowych (Comedy Central, Ale Kino+, AXN, FOX, TLC, SPI Kino Polska, SPI Filmbox), sportowych (Eurosport 1, Canal+ Sport) i tematycznych (National Geographic, Discovery, Food Network, kuchnia+).

Kampanii w telewizji towarzyszyć będą działania promocyjne w mediach społecznościowych, w tym filmy prezentujące Kayak użytkownikom serwisów Facebook i Instagram.

– Bardzo cieszymy się, że coraz więcej Polaków planuje i organizuje swoje wyjazdy na Kayak.pl. Dlatego w najnowszej kampanii pragniemy nie tylko wzmocnić naszą obecność w różnych kanałach, ale przede wszystkim przedstawić nasze narzędzia, które sprawiają, że podróżowanie jest łatwe i przyjemne – mówi, cytowana w komunikacie prasowym, Vera Pershina, dyrektor regionalna Kayak w Europie Wschodniej i krajach nordyckich.