Chińskie piosenkarki w polskich Tatrach

materiały prasowe

Ponad 140 osób chińskiej ekipy telewizyjnej zjechało do Zakopanego, żeby nakręcić odcinek reality show z udziałem słynnej w Chinach dziewczęcej grupy artystycznej Rocket Girls 101

Jak informuje rzecznik Polskiej Organizacji Turystycznej Grzegorz Cendrowski, dzięki pomocy POT w polskich Tatrach Chińczycy kręcili w grudniu „Nieustraszone dwudziestolatki” – program rozrywkowy z udziałem dziewczęcej grupy artystycznej Rocket Girls 101.

Zobacz teledysk Rocket Girls 101

Celem show była integracja 11 artystek girlsbandu Rocket Girls 101 i sprawdzenie uczestniczek w trudnych warunkach – najpierw na pustyni, a później w wysokich, ośnieżonych górach. I właśnie ta druga część kręcona była w polskich Tatrach. Chińskie celebrytki odbyły wędrówkę w górach, część zdjęć kręcono m.in. nad Morskim Okiem. „Górska przygoda zespołu muzycznego z Chin zakończyła się w Zakopanem, gdzie uczestniczki świętowały wspólny sukces w tradycyjnej góralskiej gospodzie” – relacjonuje Cendrowski.

– Chiny to jeden z rynków, z którego w ostatnich latach notujemy największy wzrost przyjazdów turystów zagranicznych – mówi prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Robert Andrzejczyk, cytowany przez Cendrowskiego w komunikacie. – Wpływ na te wyniki mają nie tylko bezpośrednie połączenia lotnicze, lecz także tego typu akcje promocyjne. To, że artystki przyjechały właśnie do Polski a nie do innego państwa, zawdzięczamy współpracy m. Zagranicznego Ośrodka POT w Pekinie, Małopolskiej Organizacji Turystycznej, ambasady RP w Pekinie i Lokalnej Organizacji Turystycznej Made in Zakopane.

Cendrowski wyjaśnia, że „Nieustraszone dwudziestolatki” to program rozrywkowy wyprodukowany przez Tencent Video – jedną z najważniejszych platform zakupowych w Chinach i serwis streamingowy, pod kierownictwem znanego reżysera Xie Dikui. W skład ekipy filmowej wchodziło ponad 140 osób, co sprawia, że to największe chińskie przedsięwzięcie tego typu w Europie.

Liderka zespołu Rocket Girls 101, Yang Chaoyue, jest królową chińskich kanałów social media, z ogromną bazą fanów. Widzowie mogli poznać ją pierwszy raz w programie „Tworząc grilsband 101″, który miał ponad 4,47 mld wyświetleń w internecie.

Odcinki programu, w których artystki zdobywają polskie Tatry i zwiedzają Zakopane będą  emitowane na platformie Tencent Video o 20. co niedzielę, zaczynając od 17 lutego 2019 r.

Nie pierwszy raz POT promuje walory turystyczne Polski poprzez produkcje filmowe i telewizyjne. Pięć lat temu Warszawa zagrała w bollywoodzkim filmie „Kick”.  A w zeszłym roku kręcono tu sceny do koreańskiego serialu „My Secret Terius”, który zajął pierwsze miejsce w rankingu oglądalności wśród seriali emitowanych w Korei Południowej w ubiegłym roku. Serial został sprzedany do Japonii, Tajwanu, Tajlandii, Wietnamu, Birmy, Kambodży, Mongolii, Ameryki Północnej i Ameryki Południowej oraz na Filipiny.

Czytaj więcej: „POT: Przez film do serc Koreańczyków”.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Turystyczny Fundusz Gwarancyjny – komu przyda się w kryzysie?

W dyskusji na temat ratowania branży turystycznej w dobie kryzysu spowodowanego epidemią, często pada ...

Targi EuroGastro i WorldHotel pełne nowości

23. Międzynarodowe Targi Gastronomiczne EuroGastro połączone z 12.edycją Międzynarodowych Targów Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel ...

Enter Air: Mamy kontrakt z Brytyjczykami

Brytyjskie biuro podróży Sunvil Holidays podpisało umowę z polskim przewoźnikiem czarterowym Enter Air o ...

Spray na niedźwiedzie popularny, ale nieskuteczny

Popularny „Spray przeciwko niedźwiedziom” sprzedawany jest w sklepach w Trydencie na północy Włoch. Leśnicy ...

LOT nagrodzony przez pasażerów i branżę lotniczą

Wizz Air, LOT, Lufthansa, Small Planet Airlines i Singapore Airlines to zwycięzcy 13. plebiscytu ...

KLM wznawia loty z Wrocławia do Amsterdamu

Od dzisiaj holenderskie linie lotnicze znów będą wozić pasażerów z Wrocławia do Amsterdamu. Ze ...