Chińskie piosenkarki w polskich Tatrach

materiały prasowe

Ponad 140 osób chińskiej ekipy telewizyjnej zjechało do Zakopanego, żeby nakręcić odcinek reality show z udziałem słynnej w Chinach dziewczęcej grupy artystycznej Rocket Girls 101

Jak informuje rzecznik Polskiej Organizacji Turystycznej Grzegorz Cendrowski, dzięki pomocy POT w polskich Tatrach Chińczycy kręcili w grudniu „Nieustraszone dwudziestolatki” – program rozrywkowy z udziałem dziewczęcej grupy artystycznej Rocket Girls 101.

Zobacz teledysk Rocket Girls 101

Celem show była integracja 11 artystek girlsbandu Rocket Girls 101 i sprawdzenie uczestniczek w trudnych warunkach – najpierw na pustyni, a później w wysokich, ośnieżonych górach. I właśnie ta druga część kręcona była w polskich Tatrach. Chińskie celebrytki odbyły wędrówkę w górach, część zdjęć kręcono m.in. nad Morskim Okiem. „Górska przygoda zespołu muzycznego z Chin zakończyła się w Zakopanem, gdzie uczestniczki świętowały wspólny sukces w tradycyjnej góralskiej gospodzie” – relacjonuje Cendrowski.

– Chiny to jeden z rynków, z którego w ostatnich latach notujemy największy wzrost przyjazdów turystów zagranicznych – mówi prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Robert Andrzejczyk, cytowany przez Cendrowskiego w komunikacie. – Wpływ na te wyniki mają nie tylko bezpośrednie połączenia lotnicze, lecz także tego typu akcje promocyjne. To, że artystki przyjechały właśnie do Polski a nie do innego państwa, zawdzięczamy współpracy m. Zagranicznego Ośrodka POT w Pekinie, Małopolskiej Organizacji Turystycznej, ambasady RP w Pekinie i Lokalnej Organizacji Turystycznej Made in Zakopane.

Cendrowski wyjaśnia, że „Nieustraszone dwudziestolatki” to program rozrywkowy wyprodukowany przez Tencent Video – jedną z najważniejszych platform zakupowych w Chinach i serwis streamingowy, pod kierownictwem znanego reżysera Xie Dikui. W skład ekipy filmowej wchodziło ponad 140 osób, co sprawia, że to największe chińskie przedsięwzięcie tego typu w Europie.

Liderka zespołu Rocket Girls 101, Yang Chaoyue, jest królową chińskich kanałów social media, z ogromną bazą fanów. Widzowie mogli poznać ją pierwszy raz w programie „Tworząc grilsband 101″, który miał ponad 4,47 mld wyświetleń w internecie.

Odcinki programu, w których artystki zdobywają polskie Tatry i zwiedzają Zakopane będą  emitowane na platformie Tencent Video o 20. co niedzielę, zaczynając od 17 lutego 2019 r.

Nie pierwszy raz POT promuje walory turystyczne Polski poprzez produkcje filmowe i telewizyjne. Pięć lat temu Warszawa zagrała w bollywoodzkim filmie „Kick”.  A w zeszłym roku kręcono tu sceny do koreańskiego serialu „My Secret Terius”, który zajął pierwsze miejsce w rankingu oglądalności wśród seriali emitowanych w Korei Południowej w ubiegłym roku. Serial został sprzedany do Japonii, Tajwanu, Tajlandii, Wietnamu, Birmy, Kambodży, Mongolii, Ameryki Północnej i Ameryki Południowej oraz na Filipiny.

Czytaj więcej: „POT: Przez film do serc Koreańczyków”.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Władze Majorki do turystów: Wróćcie żywi do domu

Władze Majorki rozpoczęły kampanię skierowaną do młodych Brytyjczyków, w której ostrzegają przed tragicznymi skutkami ...

Itaka wybrała Radom. Czy inni pójdą w jej ślady?

Radom, Modlin, a może Łódź? – skąd będą latać biura podróży, kiedy Lotnisko Chopina ...

Q Hotele w szeregach IGHP

Sieć hoteli Q Hotel przystąpiła do Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego. W sumie organizacja skupia ...

Finnair poleci do Los Angeles

Finnair otworzy nową trasę do Los Angeles. Wprowadzi również dodatkowe połączenia do San Francisco ...

Szwedzi: Latanie jest obciachowe

Coraz więcej Szwedów bojkotuje podróże lotnicze. Powodem jest negatywny wpływ samolotów na środowisko. W ...

Kuba w turystycznym kryzysie

O 7,9 procent spadła w pierwszych dziesięciu miesiącach roku liczba  turystów odwiedzających Kubę – ...