O moja Grecjo!

www.marketinggreece.com

„Oh My Greece” to hasło przewodnie nowej kampanii promującej Grecję za granicą. Akcję prowadzi Marketing Greece, prywatna firma zajmująca się reklamowaniem kraju jako kierunku turystycznego

Grecja ma wiele do zaoferowania turystom – piękną przyrodę, gastronomię, kulturę i ciekawy styl życia – i właśnie te atrakcje są tematem nowego spotu reklamowego firmy Marketing Greece, promującego kraj na rynkach zagranicznych.

Dwuminutowy film pokazuje też gościnność mieszkańców i doświadczenia, przy których turysta powie „Oh My Greece” (parafraza angielskiego powiedzenia „oh my god” – „o mój boże”). Pełne hasło brzmi „Oh My Greece. Unlock the Feeling” („O moja Grecjo. Otwórz uczucie”).

Prezes Marketing Greece Ioanna Dretta, cytowana przez lokalne media branżowe, mówi, że zawsze można zobaczyć więcej Grecji. – Musimy zrozumieć, jak wiele możemy zaoferować dzięki naszej gościnności i jak bardzo jesteśmy za to lubiani. Gościnność to nie tylko idealne zakwaterowanie. To też przyjacielskie nastawienie i uśmiech mieszkańców – dodaje prezes.

Czytaj też: „Greckie śniadanie dla ambasadorów”.

Film, w którym pojawia się też oficjalne logo Greckiej Narodowej Organizacji Turystycznej (GNTO), pozytywnie oceniła minister turystyki Grecji Elena Kountoura. W swoim wystąpieniu podczas prezentacji kampanii szefowa resortu podkreśliła, że partnerstwo publiczno-prywatne jest bardzo ważnym elementem strategii działania.

Czytaj też: „Grecka promocja turystyki za europejskie pieniądze”.

Spot jest prezentowany na trwających właśnie berlińskich targach ITB. GNTO będzie go wykorzystywać na wszystkich rynkach zagranicznych. Wkrótce Marketing Greece udostępni krótsze wersje materiału, które greckie firmy turystyczne będą mogły bezpłatnie wykorzystywać w mediach społecznościowych.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

PolskiBus dowiezie na lotnisko w Modlinie

Pasażerowie Ryanaira będą mogli dotrzeć na lotnisko w Modlinie, z którego lata ta linia, ...

Linie lotnicze – coraz lepszy biznes na napojach

Bilety lotnicze tanieją, ale nie oznacza to, że linie lotnicze zarabiają mniej Linie lotnicze ...

Sieć Elbest zasiliła szeregi IGHP

10 hoteli ogólnopolskiej sieci Elbest Hotels z 715 pokojami dołączyło w październiku do grona ...

Powiew optymizmu – KLM podaje letni rozkład

Holenderska linia KLM, jako pierwsza w Europie, opublikowała letni rozkład lotów. Na razie obowiązuje ...

Enter Air: Nowa umowa na 27 milionów euro

Enter Air i francuski touroperator Airconsulting zawarli umowę czarterową na sezon lato – zima ...

Bruksela do rządów: Ujednolićcie zasady podróżowania

Komisja Europejska apeluje o większą koordynację przy wprowadzaniu obostrzeń dotyczących podróżowania po krajach wspólnoty. ...