O moja Grecjo!

www.marketinggreece.com

„Oh My Greece” to hasło przewodnie nowej kampanii promującej Grecję za granicą. Akcję prowadzi Marketing Greece, prywatna firma zajmująca się reklamowaniem kraju jako kierunku turystycznego

Grecja ma wiele do zaoferowania turystom – piękną przyrodę, gastronomię, kulturę i ciekawy styl życia – i właśnie te atrakcje są tematem nowego spotu reklamowego firmy Marketing Greece, promującego kraj na rynkach zagranicznych.

Dwuminutowy film pokazuje też gościnność mieszkańców i doświadczenia, przy których turysta powie „Oh My Greece” (parafraza angielskiego powiedzenia „oh my god” – „o mój boże”). Pełne hasło brzmi „Oh My Greece. Unlock the Feeling” („O moja Grecjo. Otwórz uczucie”).

Prezes Marketing Greece Ioanna Dretta, cytowana przez lokalne media branżowe, mówi, że zawsze można zobaczyć więcej Grecji. – Musimy zrozumieć, jak wiele możemy zaoferować dzięki naszej gościnności i jak bardzo jesteśmy za to lubiani. Gościnność to nie tylko idealne zakwaterowanie. To też przyjacielskie nastawienie i uśmiech mieszkańców – dodaje prezes.

Czytaj też: „Greckie śniadanie dla ambasadorów”.

Film, w którym pojawia się też oficjalne logo Greckiej Narodowej Organizacji Turystycznej (GNTO), pozytywnie oceniła minister turystyki Grecji Elena Kountoura. W swoim wystąpieniu podczas prezentacji kampanii szefowa resortu podkreśliła, że partnerstwo publiczno-prywatne jest bardzo ważnym elementem strategii działania.

Czytaj też: „Grecka promocja turystyki za europejskie pieniądze”.

Spot jest prezentowany na trwających właśnie berlińskich targach ITB. GNTO będzie go wykorzystywać na wszystkich rynkach zagranicznych. Wkrótce Marketing Greece udostępni krótsze wersje materiału, które greckie firmy turystyczne będą mogły bezpłatnie wykorzystywać w mediach społecznościowych.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Stambuł – wielka przeprowadzka do wielkiego lotniska

Setki ciężarówek rozpoczęły w nocy przewożenie 50 tysięcy ton urządzeń – tak zaczęła się ...

Prezes Grupy TUI Friedrich Joussen

Szef TUI: Thomas Cook upadł, bo się nie wyróżniał

Zdaniem prezesa Grupy TUI Friedricha Joussena touroperator, który nie wyróżnia się na rynku, skazany ...

„Weekend za pół ceny” już przyjmuje zgłoszenia

Ruszyła sprzedaż ofert w ramach VI edycji akcji „Polska, zobacz więcej – weekend za ...

Small Planet – pechowy początek wakacji

Od 18 godzin czekają na swój lot turyści, którzy mieli wrócić do Polski z ...

Ryanair rozszerza siatkę połączeń na lato o trzy kierunki

Ryanair ogłosił, że w lecie przyszłego roku będzie latać z czterech polskich lotnisk do ...

Betlej: Pandemiczny rok nie naruszył stabilności biur podróży

Chociaż zeszły rok spowodował drastyczny, bo ponad 75-procentowy spadek przychodów biur podróży, to jednak ...