O moja Grecjo!

www.marketinggreece.com

„Oh My Greece” to hasło przewodnie nowej kampanii promującej Grecję za granicą. Akcję prowadzi Marketing Greece, prywatna firma zajmująca się reklamowaniem kraju jako kierunku turystycznego

Grecja ma wiele do zaoferowania turystom – piękną przyrodę, gastronomię, kulturę i ciekawy styl życia – i właśnie te atrakcje są tematem nowego spotu reklamowego firmy Marketing Greece, promującego kraj na rynkach zagranicznych.

Dwuminutowy film pokazuje też gościnność mieszkańców i doświadczenia, przy których turysta powie „Oh My Greece” (parafraza angielskiego powiedzenia „oh my god” – „o mój boże”). Pełne hasło brzmi „Oh My Greece. Unlock the Feeling” („O moja Grecjo. Otwórz uczucie”).

Prezes Marketing Greece Ioanna Dretta, cytowana przez lokalne media branżowe, mówi, że zawsze można zobaczyć więcej Grecji. – Musimy zrozumieć, jak wiele możemy zaoferować dzięki naszej gościnności i jak bardzo jesteśmy za to lubiani. Gościnność to nie tylko idealne zakwaterowanie. To też przyjacielskie nastawienie i uśmiech mieszkańców – dodaje prezes.

Czytaj też: „Greckie śniadanie dla ambasadorów”.

Film, w którym pojawia się też oficjalne logo Greckiej Narodowej Organizacji Turystycznej (GNTO), pozytywnie oceniła minister turystyki Grecji Elena Kountoura. W swoim wystąpieniu podczas prezentacji kampanii szefowa resortu podkreśliła, że partnerstwo publiczno-prywatne jest bardzo ważnym elementem strategii działania.

Czytaj też: „Grecka promocja turystyki za europejskie pieniądze”.

Spot jest prezentowany na trwających właśnie berlińskich targach ITB. GNTO będzie go wykorzystywać na wszystkich rynkach zagranicznych. Wkrótce Marketing Greece udostępni krótsze wersje materiału, które greckie firmy turystyczne będą mogły bezpłatnie wykorzystywać w mediach społecznościowych.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

LOT: Seul trafiony na 83 procent

Na rejsy Warszawy do Seulu jest większy popyt niż LOT zakładał. Dlatego linia lotnicza ...

W biurach podróży: Mniejsza sprzedaż, większe ceny

O 11,6 procent spadła w stosunku do sytuacji sprzed roku sprzedaż wycieczek lotniczych w ...

Air France i KLM z nowościami na lato

58 nowych tras, w tym dwie z Polski, pojawi się w letniej siatce Air ...

„Stacja Wolność” z przewodnikiem miejskim

PKP Intercity i Polska Organizacja Turystyczna organizują spacery z przewodnikami po polskich miastach, zachęcając ...

Ewakuowano podróżnych z kieleckiego dworca PKP

Ze względów bezpieczeństwa ewakuowano podróżnych i osoby przebywające na dworcu kolejowym w Kielcach. Wcześniej ...

Niemieccy touroperatorzy z lepszym wynikiem

O 8,3 procent, do 27,5 miliarda euro, wzrosły przychody touroperatorów w Niemczech, Austrii i ...