TUI Deutschland zapowiada, że nie będzie już odsyłać z kwitkiem turystów, którzy nie mogą znaleźć odpowiedniego wyjazdu w regularnej ofercie tego touroperatora - informuje portal branżowy Touristik Aktuell. Na specjalny adres mejlowy agenci będą wysyłać prośby o stworzenie produktu specjalnego w hotelu lub miejscu, w którym skończyły się już oferty. Organizator sprawdzi, czy można dokupić łóżka w banku miejsc hotelowych, na agent dostanie odpowiedź w ciągu maksymalnie dwóch dni roboczych.
Nicole Sohnrey, menedżer produktu TUI, przyznaje, że o wiele łatwiej spełnić prośbę o konkretny hotel niż o kierunek, ale także w tym zakresie organizator chce pomóc swoim klientom.
Nowa usługa ma z jednej strony zapewnić biurom agencyjnym lepszy obrót, a z drugiej mocniej przywiązać je do touroperatora. Michael Knapp, dyrektor sprzedaży w TUI Deutschland, mówi, że nowa usługa to świetny przykład tego, jak rozmowy z siecią sprzedaży wpływają na pracę koncernu.