Itaka: Uciekamy konkurencji

23 procent wzrostu przychodów i 20,5 procent wzrostu liczby klientów zanotowało biuro podróży Itaka w minionym sezonie turystycznym. - Rozwijamy się szybciej niż konkurencja - mówi wiceprezes Piotr Henicz

Publikacja: 01.12.2017 20:11

Foto: Filip Frydrykiewicz

Wynikami za miniony sezon Itaka pochwaliła się podczas spotkań z agentami turystycznymi i franczyzobiorcami, jakie zorganizowała dla nich jesienią w Turcji, na Krecie i na Wyspach Kanaryjskich. Ostatnie z tych spotkań miało szczególną oprawę, odbyło się bowiem na statku wynajętym przez touroperatora na cały sezon zimowy. Na początku listopada Ocean Majesty odbył swój pierwszy rejs z cyklu „Pod żaglami Itaki", a na jego pokładzie znalazła się prawie 150-osobowa grupa sprzedawców biura podróży.

Pozostało 94% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"