Reklama

Sabre tworzy chatbota dla biur podróży

Za pośrednictwem Facebook Messengera pierwsi użytkownicy - klienci biur podróży Travel Solutions International i Travelocity International - mogą wypróbować nowego chatbota stworzonego przez Sabre'a

Aktualizacja: 20.10.2017 12:01 Publikacja: 20.10.2017 11:36

Sabre tworzy chatbota dla biur podróży

Foto: materiały prasowe

Jak przypomina Sabre, chatboty to programy komputerowe, których zadaniem jest prowadzenie rozmowy z człowiekiem w taki sposób, aby przypominała naturalną konwersację. Mogą one zostać podłączone bezpośrednio do komunikatorów, takich jak Facebook Messenger, WhatsApp lub Skype. Chatboty mogą reagować na proste prośby i udzielać odpowiedzi na wszelkie znajdujące się w ich bazie pytania. Potrafią dopilnować rezerwacji, zmiany terminu czy odwołania lotu. Mogą podać szczegółowe informacje o rezerwacji, informować o opóźnieniach, przypominać o wymeldowaniu z hotelu, a także sugerować atrakcje w miejscu pobytu.

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Materiał Promocyjny
Nowa era budownictwa: roboty w służbie ludzi i środowiska
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama