Sabre tworzy chatbota dla biur podróży

Za pośrednictwem Facebook Messengera pierwsi użytkownicy - klienci biur podróży Travel Solutions International i Travelocity International - mogą wypróbować nowego chatbota stworzonego przez Sabre'a

Aktualizacja: 20.10.2017 12:01 Publikacja: 20.10.2017 11:36

Sabre tworzy chatbota dla biur podróży

Foto: materiały prasowe

Jak przypomina Sabre, chatboty to programy komputerowe, których zadaniem jest prowadzenie rozmowy z człowiekiem w taki sposób, aby przypominała naturalną konwersację. Mogą one zostać podłączone bezpośrednio do komunikatorów, takich jak Facebook Messenger, WhatsApp lub Skype. Chatboty mogą reagować na proste prośby i udzielać odpowiedzi na wszelkie znajdujące się w ich bazie pytania. Potrafią dopilnować rezerwacji, zmiany terminu czy odwołania lotu. Mogą podać szczegółowe informacje o rezerwacji, informować o opóźnieniach, przypominać o wymeldowaniu z hotelu, a także sugerować atrakcje w miejscu pobytu.

9 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Kluczowe funkcje Małej Księgowości, dla których warto ją wybrać
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego