Hyatt zrezygnuje z Expedii?

Hyatt rozważa możliwość wycofania się ze współpracy z jednym z największych agentów internetowych, Expedią

Publikacja: 26.06.2017 08:21

fot. hyatt.com

fot. hyatt.com

Foto: materiały prasowe

Jak informuje portal Skift, właściciele hoteli marki Hyatt otrzymali pismo, w którym centrala poinformowała ich, że jeśli między firmą a Expedią nie dojdzie do porozumienia w kwestii warunków handlowych, współpraca zostanie zerwana. Ostatecznym terminem na osiągnięcie konsensusu jest 31 lipca. Na razie nie wiadomo jeszcze, czy decyzja będzie dotyczyła samych wyjazdów służbowych, czy także wypoczynkowych.

Zamiast prezentować ofertę w kanałach należących do Expedii, które między innymi obejmują portale Hotels.com, Travelocity, Orbitz i Hotwire, firma zamierza wdrożyć "agresywny plan sprzedażowy i marketingowy", którego celem jest pozyskanie większej liczby rezerwacji bezpośrednich i promocja nowego programu lojalnościowego World of Hyatt.

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl

Zyskaj dostęp do ekskluzywnych treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Cykl Partnerski
Miejskie plany adaptacji do zmian klimatu: co warto wiedzieć?
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"