Reklama

Hyatt zrezygnuje z Expedii?

Hyatt rozważa możliwość wycofania się ze współpracy z jednym z największych agentów internetowych, Expedią

Publikacja: 26.06.2017 08:21

fot. hyatt.com

fot. hyatt.com

Foto: materiały prasowe

Jak informuje portal Skift, właściciele hoteli marki Hyatt otrzymali pismo, w którym centrala poinformowała ich, że jeśli między firmą a Expedią nie dojdzie do porozumienia w kwestii warunków handlowych, współpraca zostanie zerwana. Ostatecznym terminem na osiągnięcie konsensusu jest 31 lipca. Na razie nie wiadomo jeszcze, czy decyzja będzie dotyczyła samych wyjazdów służbowych, czy także wypoczynkowych.

Zamiast prezentować ofertę w kanałach należących do Expedii, które między innymi obejmują portale Hotels.com, Travelocity, Orbitz i Hotwire, firma zamierza wdrożyć "agresywny plan sprzedażowy i marketingowy", którego celem jest pozyskanie większej liczby rezerwacji bezpośrednich i promocja nowego programu lojalnościowego World of Hyatt.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama