Aktualizacja: 26.05.2017 11:03 Publikacja: 26.05.2017 11:03
Foto: materiały prasowe
Pasażerowie przewoźnika wybiorą 31 osób spośród członków personelu pokładowego. Zwycięzcy staną się oficjalnymi twarzami firmy i w ciągu kolejnych dwóch lat będą reprezentować Wizz Aira w mediach. Głosowanie zostanie przeprowadzone za pośrednictwem aplikacji na Facebooku i potrwa do 9 czerwca. W rywalizacji bierze udział 83 pracowników przewoźnika.
Celem głosowania jest wybór po trzech ambasadorów w krajach, w których znajduje się kilka baz Wizz Aira, oraz po dwóch reprezentantów w krajach z jedną bazą. W Polsce można wybierać trzy osoby z listy 9 finalistów.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Wycieczka objazdowa Itaki po Maderze „Strelicje na klifach" zwyciężyła w naszym konkursie Kompas Wakacyjny 2017....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas