Reklama
Rozwiń
Reklama

Hotels.com: Czystość jest dla gości najważniejsza

Czystość, przyjazny personel i wygodne łóżko to, zdaniem użytkowników serwisu Hotels.com, najważniejsze zalety hotelu

Publikacja: 21.04.2017 08:36

Hotels.com: Czystość jest dla gości najważniejsza

Foto: Pixabay

Serwis rezerwacyjny Hotels.com podaje, że wynalazł wzór matematyczny na znalezienie idealnego noclegu. Portal skorzystał z 148 milionów zdań wyjętych z 25 milionów opinii o obiektach przesłanych przez swoich użytkowników. Hotele, które otrzymają najwyższe sumy punktów (i ocenę powyżej 4,7), zostały oznaczone jako "uwielbiane przez gości".

Punktacja naliczana jest automatycznie na podstawie wzoru: P25 + Cz35 + Ł10 + C2 + B + Ś + D7 + S + W + 1N, gdzie "P" oznacza przyjazny personel, "Cz" - czystość pokoju, "Ł" - wygodne łóżko, "C" - rozsądną cenę, "S"- spokój i ciszę w pokoju, "B" - basen, "Ś" - śniadanie w cenie, "D" - dystans i lokalizację, "W" - bezpłatne Wi-Fi, "N" - możliwość przyrządzania ciepłych napojów w pokoju, a "ZH" - ogólne zadowolenie z hotelu.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama