Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Serwis rezerwacyjny Hotels.com podaje, że wynalazł wzór matematyczny na znalezienie idealnego noclegu. Portal skorzystał z 148 milionów zdań wyjętych z 25 milionów opinii o obiektach przesłanych przez swoich użytkowników. Hotele, które otrzymają najwyższe sumy punktów (i ocenę powyżej 4,7), zostały oznaczone jako "uwielbiane przez gości".
Punktacja naliczana jest automatycznie na podstawie wzoru: P25 + Cz35 + Ł10 + C2 + B + Ś + D7 + S + W + 1N, gdzie "P" oznacza przyjazny personel, "Cz" - czystość pokoju, "Ł" - wygodne łóżko, "C" - rozsądną cenę, "S"- spokój i ciszę w pokoju, "B" - basen, "Ś" - śniadanie w cenie, "D" - dystans i lokalizację, "W" - bezpłatne Wi-Fi, "N" - możliwość przyrządzania ciepłych napojów w pokoju, a "ZH" - ogólne zadowolenie z hotelu.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas