Lufthansa łączy wspomnienia podróżnych

Gotowy by pamiętać? - pyta Lufthansa, startując z nową platformą dla podróżnych. Będzie na niej zbierać i łączyć najciekawsze wspomnienia z wyjazdów swoich klientów. Użytkownicy serwisu mają szansę wygrać nagrody

Publikacja: 04.04.2017 09:26

Lufthansa łączy wspomnienia podróżnych

Foto: materiały prasowe

Witryna Lufthansa Memory Network pozwala dzielić się swoimi wspomnieniami i poznać doświadczenia innych podróżników. Przewoźnik podaje, że kampania ma umożliwić wymianę indywidualnych doświadczeń z podróży i inspirować do nowych wyjazdów.

Platforma będzie wyglądała jak album fotograficzny zorganizowany niczym sieć neuronów. Wspomnienia z podróży są zbierane, a następnie łączone poprzez skojarzenia, takie jak kierunek, aktywność, data i inne kluczowe słowa z nimi związane. Użytkownicy mogą się zalogować przez swoje konto na Facebooku, Twitterze lub mejla i wgrać zdjęcie z ulubionej podróży, uwzględniając lokalizację, rok, okoliczność i opis wspomnienia. Zalogowani mogą oglądać wspomnienia innych podróżników, używając słów kluczy lub filtrując je według różnych kryteriów – np. roku, kontynentu czy kraju – i pozostawiać przy nich komentarze. Każdy otrzyma powiadomienie, kiedy jego wspomnienie zostanie powiązane z innym użytkownikiem.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Materiał Promocyjny
Nest Lease wkracza na rynek leasingowy i celuje w TOP10