Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 04.04.2017 09:26 Publikacja: 04.04.2017 09:26
Foto: materiały prasowe
Witryna Lufthansa Memory Network pozwala dzielić się swoimi wspomnieniami i poznać doświadczenia innych podróżników. Przewoźnik podaje, że kampania ma umożliwić wymianę indywidualnych doświadczeń z podróży i inspirować do nowych wyjazdów.
Platforma będzie wyglądała jak album fotograficzny zorganizowany niczym sieć neuronów. Wspomnienia z podróży są zbierane, a następnie łączone poprzez skojarzenia, takie jak kierunek, aktywność, data i inne kluczowe słowa z nimi związane. Użytkownicy mogą się zalogować przez swoje konto na Facebooku, Twitterze lub mejla i wgrać zdjęcie z ulubionej podróży, uwzględniając lokalizację, rok, okoliczność i opis wspomnienia. Zalogowani mogą oglądać wspomnienia innych podróżników, używając słów kluczy lub filtrując je według różnych kryteriów – np. roku, kontynentu czy kraju – i pozostawiać przy nich komentarze. Każdy otrzyma powiadomienie, kiedy jego wspomnienie zostanie powiązane z innym użytkownikiem.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wielu kierowców marzy o jednej oponie zimowej, która sprawdzi się w każdych warunkach – od śniegu po mokry asfalt, od miejskich ulic po autostrady. Goodyear, tworząc model UltraGrip Performance 3, postanowił zbliżyć się do tego ideału, łącząc w jednej konstrukcji cechy, których zazwyczaj trzeba szukać w różnych produktach.
Dolina Sanu i Wisły zwykle kojarzy się ze spływami kajakowymi, wypadami rowerowymi wzdłuż rzek i klasycznymi atr...
Od października lotnisko Chopina zyska nowe połączenie do Maroka. Pasażerowie będą mogli polecieć bezpośrednio d...
To najszybciej rozwijający się segment kurierskiego rynku, który zmienia nie tylko handel detaliczny, ale i nasze przyzwyczajenia oraz wygląd miast.
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
To program dla managerów, który łączy strategiczne spojrzenie na przyszłość zarządzania z konkretnymi narzędziami i umiejętnościami potrzebnymi do wykorzystania potencjału AI.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas