Reklama

Lufthansa łączy wspomnienia podróżnych

Gotowy by pamiętać? - pyta Lufthansa, startując z nową platformą dla podróżnych. Będzie na niej zbierać i łączyć najciekawsze wspomnienia z wyjazdów swoich klientów. Użytkownicy serwisu mają szansę wygrać nagrody

Publikacja: 04.04.2017 09:26

Lufthansa łączy wspomnienia podróżnych

Foto: materiały prasowe

Witryna Lufthansa Memory Network pozwala dzielić się swoimi wspomnieniami i poznać doświadczenia innych podróżników. Przewoźnik podaje, że kampania ma umożliwić wymianę indywidualnych doświadczeń z podróży i inspirować do nowych wyjazdów.

Platforma będzie wyglądała jak album fotograficzny zorganizowany niczym sieć neuronów. Wspomnienia z podróży są zbierane, a następnie łączone poprzez skojarzenia, takie jak kierunek, aktywność, data i inne kluczowe słowa z nimi związane. Użytkownicy mogą się zalogować przez swoje konto na Facebooku, Twitterze lub mejla i wgrać zdjęcie z ulubionej podróży, uwzględniając lokalizację, rok, okoliczność i opis wspomnienia. Zalogowani mogą oglądać wspomnienia innych podróżników, używając słów kluczy lub filtrując je według różnych kryteriów – np. roku, kontynentu czy kraju – i pozostawiać przy nich komentarze. Każdy otrzyma powiadomienie, kiedy jego wspomnienie zostanie powiązane z innym użytkownikiem.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama