Aktualizacja: 28.12.2016 08:14 Publikacja: 28.12.2016 08:14
Foto: Bloomberg
Od 16 grudnia FTI wysyła agentom co tydzień zestaw pięciu ofert wyjazdów do miejsc z programu Lato 2017, które cieszą się największym zainteresowaniem klientów. Propozycje wybierane są na podstawie analizy sprzedaży i dostosowane do potrzeb dwóch głównych grup turystów – rodzin z dziećmi i par. Przez sześć tygodni biura agencyjne będą dostawać newsletter z dwudziestoma ofertami do wspomnianych najpopularniejszych krajów i regionów turystycznych.
Wybierając oferty, FTI bierze pod uwagę nie tylko kierunek, ale także okres wyjazdu. W wypadku osób podróżujących bez dzieci oferty będą obejmowały czas poza głównym sezonem, dla klientów wyjeżdżających z pociechami są to wycieczki na wakacje letnie. Propozycje dla tej drugiej grupy podróżnych mają być prezentowane pod wspólną ceną obejmującą pobyt dla dwóch dorosłych i jednego dziecka. – Dużą zaletą agentów turystycznych jest ich wiedza i możliwość doradzania jako ekspertów – mówi Richard Reindl, dyrektor sprzedaży i marketingu w FTI. – Dzięki informacjom z naszej akcji „top 5" doradca będzie mógł jeszcze lepiej zaprezentować swoją wiedzę i kompetencje.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas