Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Aktualizacja: 28.12.2016 08:14 Publikacja: 28.12.2016 08:14
Foto: Bloomberg
Od 16 grudnia FTI wysyła agentom co tydzień zestaw pięciu ofert wyjazdów do miejsc z programu Lato 2017, które cieszą się największym zainteresowaniem klientów. Propozycje wybierane są na podstawie analizy sprzedaży i dostosowane do potrzeb dwóch głównych grup turystów – rodzin z dziećmi i par. Przez sześć tygodni biura agencyjne będą dostawać newsletter z dwudziestoma ofertami do wspomnianych najpopularniejszych krajów i regionów turystycznych.
Wybierając oferty, FTI bierze pod uwagę nie tylko kierunek, ale także okres wyjazdu. W wypadku osób podróżujących bez dzieci oferty będą obejmowały czas poza głównym sezonem, dla klientów wyjeżdżających z pociechami są to wycieczki na wakacje letnie. Propozycje dla tej drugiej grupy podróżnych mają być prezentowane pod wspólną ceną obejmującą pobyt dla dwóch dorosłych i jednego dziecka. – Dużą zaletą agentów turystycznych jest ich wiedza i możliwość doradzania jako ekspertów – mówi Richard Reindl, dyrektor sprzedaży i marketingu w FTI. – Dzięki informacjom z naszej akcji „top 5" doradca będzie mógł jeszcze lepiej zaprezentować swoją wiedzę i kompetencje.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie to tylko „próbne otwarcie” przed oficjalną inauguracją, której data nie jest jeszcze znana.
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powiększyć o kolejny obiekt, zlokalizowany w Łutynówku na Mazurach. Co będzie oferował? Kiedy powstanie? Z jaką konkurencją będzie musiał się liczyć? Oto nasz przewodnik po polskich parkach rozrywki.
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt turystyki wyjazdowej Kompas Wakacyjny 2017 w kategorii "Grecja i Cypr"
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent turystyczny, współwłaściciel warszawskiego biura Smile Holiday Marcin Stołowski
Bank wspiera rozwój pasji, dlatego miał już w swojej ofercie konto gamingowe, atrakcyjne wizerunki kart płatniczych oraz skórek w aplikacji nawiązujących do gier. Teraz, chcąc dotrzeć do młodych, stworzył w ramach trybu kreatywnego swoją mapę symulacyjną w Fortnite, łącząc innowacyjną rozgrywkę z edukacją finansową i udostępniając graczom możliwość stworzenia w wirtualnym świecie własnego banku.
Wycieczka objazdowa Itaki po Maderze „Strelicje na klifach" zwyciężyła w naszym konkursie Kompas Wakacyjny 2017. Najwięcej wyróżnionych wycieczek ma Rainbow
Ponad 250 tysięcy firm, zatrudniających ponad 6 milionów ludzi, wypracowuje dzięki turystyce 11 procent PKB Niemiec. Domagają się uwagi polityków i realizowania ich postulatów.
15 miliardów euro wydali w tym roku Niemcy na wycieczki zorganizowane. To rekordowa wartość. Ale nie wszystkie wartości napawają optymizmem touroperatorów.
Po pięciu latach od pożaru, który zniszczył dach i część wnętrza katedry Notre-Dame w Paryżu, obiekt jest znów otwarty dla wiernych i turystów. Obiekt można zwiedzać za darmo, ale żeby się do niego dostać, lepiej zarezerwować sobie termin.
Rada Unii Europejskiej przyjęła stanowiska negocjacyjne w sprawie dwóch propozycji Komisji Europejskiej, wzmocnienia praw pasażerów korzystających w jednej podróży z różnych środków transportu. To część pakietu legislacyjnego dotyczącego mobilności.
W listopadzie Lotnisko Chopina pobiło rekord z całego 2019 roku w liczbie odprawionych pasażerów - było ich prawie 19,67 miliona. Przy czym w samym minionym miesiącu 1,6 miliona, czyli o 15,9 procent więcej niż rok wcześniej.
Kolej niemiecka, Deutsche Bahn, uruchomiła pakiety turystyczne, które łączą przejazd koleją z noclegami w hotelu. W ofercie znalazły się wypady do dużych miast, a pierwszymi partnerami przedsięwzięcia zostali niemieccy touroperatorzy.
Wartość polskiego rynku nieruchomości premium i luksusowych to 3,5 mld zł – szacuje KPMG. Rezydencję na warszawskim Żoliborzu sprzedano w tym roku za 50 mln zł.
51,6 miliarda funtów wyniosły wpływy brytyjskiej gospodarki z turystyki w 2023 roku. To pokazuje znaczenie tej gałęzi gospodarki dla kraju, ale utrzymanie tej koniunktury jest zagrożone - ostrzega organizacja branżowa ABTA w apelu do rządzących.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas