FTI podpowiada agentom, co sprzedawać

Newsletter z ofertami wyjazdów do pięciu najpopularniejszych kierunków to pomysł niemieckiego touroperatora FTI na wsparcie agentów turystycznych w okresie wczesnej sprzedaży

Publikacja: 28.12.2016 08:14

FTI podpowiada agentom, co sprzedawać

Foto: Bloomberg

Od 16 grudnia FTI wysyła agentom co tydzień zestaw pięciu ofert wyjazdów do miejsc z programu Lato 2017, które cieszą się największym zainteresowaniem klientów. Propozycje wybierane są na podstawie analizy sprzedaży i dostosowane do potrzeb dwóch głównych grup turystów – rodzin z dziećmi i par. Przez sześć tygodni biura agencyjne będą dostawać newsletter z dwudziestoma ofertami do wspomnianych najpopularniejszych krajów i regionów turystycznych.

Wybierając oferty, FTI bierze pod uwagę nie tylko kierunek, ale także okres wyjazdu. W wypadku osób podróżujących bez dzieci oferty będą obejmowały czas poza głównym sezonem, dla klientów wyjeżdżających z pociechami są to wycieczki na wakacje letnie. Propozycje dla tej drugiej grupy podróżnych mają być prezentowane pod wspólną ceną obejmującą pobyt dla dwóch dorosłych i jednego dziecka. – Dużą zaletą agentów turystycznych jest ich wiedza i możliwość doradzania jako ekspertów – mówi Richard Reindl, dyrektor sprzedaży i marketingu w FTI. – Dzięki informacjom z naszej akcji „top 5" doradca będzie mógł jeszcze lepiej zaprezentować swoją wiedzę i kompetencje.

Odbierz 20 zł zniżki - wybierz Płatności Powtarzalne

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne. Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta