Aktualizacja: 15.11.2016 07:31 Publikacja: 15.11.2016 07:31
Foto: Materiały promocyjne
FTI, jeden z największych touroperatorów w Niemczech, stawia w centrum swojej nowej kampanii reklamowej imprezy zorganizowane. W trzyminutowym filmie, zatytułowanym „Pauschal-genial", czyli niesamowita wycieczka, przekonuje, że imprezy kupione u touroperatora mają wiele zalet, a najważniejszą z nich jest bezpieczeństwo podróży.
Koncern zapewnia, że wycieczki zorganizowane są nie tylko tak różnorodne, jak te złożone na indywidualne życzenie klienta, ale mają też inne, dodatkowe zalety, np. szeroki dostęp do informacji czy możliwość bezpłatnego odwołania wyjazdu.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas