FTI, jeden z największych touroperatorów w Niemczech, stawia w centrum swojej nowej kampanii reklamowej imprezy zorganizowane. W trzyminutowym filmie, zatytułowanym „Pauschal-genial", czyli niesamowita wycieczka, przekonuje, że imprezy kupione u touroperatora mają wiele zalet, a najważniejszą z nich jest bezpieczeństwo podróży.
Koncern zapewnia, że wycieczki zorganizowane są nie tylko tak różnorodne, jak te złożone na indywidualne życzenie klienta, ale mają też inne, dodatkowe zalety, np. szeroki dostęp do informacji czy możliwość bezpłatnego odwołania wyjazdu.
Filmik będzie prezentowany w kanałach społecznościowych FTI, na Youtubie i na specjalnie w tym celu przygotowanej stronie internetowej. Z produkcji będą mogli korzystać także agenci. – Mogą zamieścić film na swoich stronach internetowych – mówi Ralph Schiller, dyrektor FTI, cytowany przez portal Travel Talk. Biura należące do sieci sprzedażowych dostaną wersję neutralną, która umożliwia zamieszczenie w produkcji własnego logo. Start kampanii przewidziano na 18 listopada.