Animacja przekona do wyjazdu z biurem

Imprezy zorganizowane są tak elastyczne, jak wycieczki złożone indywidualnie, ale bezpieczniejsze - przekonuje niemieckie biuro podróży FTI w kampanii reklamowej

Publikacja: 15.11.2016 07:31

Animacja przekona do wyjazdu z biurem

Foto: Materiały promocyjne

FTI, jeden z największych touroperatorów w Niemczech, stawia w centrum swojej nowej kampanii reklamowej imprezy zorganizowane. W trzyminutowym filmie, zatytułowanym „Pauschal-genial", czyli niesamowita wycieczka, przekonuje, że imprezy kupione u touroperatora mają wiele zalet, a najważniejszą z nich jest bezpieczeństwo podróży.

Koncern zapewnia, że wycieczki zorganizowane są nie tylko tak różnorodne, jak te złożone na indywidualne życzenie klienta, ale mają też inne, dodatkowe zalety, np. szeroki dostęp do informacji czy możliwość bezpłatnego odwołania wyjazdu.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem