Reklama
Rozwiń

Gubałówka króluje na Facebooku

Gdyby o popularności atrakcji turystycznych miała decydować liczba zameldowań na Facebooku, to niekwestionowanym zwycięzcą byłaby Gubałówka. Do jej odwiedzenia przyznało się w tym roku 190 tysięcy internautów - podaje AccorHotels

Publikacja: 07.11.2016 09:06

Gubałówka króluje na Facebooku

Foto: materiały prasowe

Drugą pozycję zajęły Krupówki ze prawie 158 tysiącami wizyt, a trzecią Kasprowy Wierch, na którym zameldowało się niecałe 154 tysiące internautów. Co ciekawe, w kolejce jadącej na szczyt oznaczyły się zaledwie 3422 osoby.

Dobry wynik, choć już poza podium, ma molo w Sopocie. O swojej obecności na nim poinformowało niecałe 142 tysiące użytkowników Facebooka. Ponad 110 tysięcy wizyt notuje też zapora wodna w Solinie w Bieszczadach.

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"