Gubałówka króluje na Facebooku

Gdyby o popularności atrakcji turystycznych miała decydować liczba zameldowań na Facebooku, to niekwestionowanym zwycięzcą byłaby Gubałówka. Do jej odwiedzenia przyznało się w tym roku 190 tysięcy internautów - podaje AccorHotels

Publikacja: 07.11.2016 09:06

Gubałówka króluje na Facebooku

Foto: materiały prasowe

Drugą pozycję zajęły Krupówki ze prawie 158 tysiącami wizyt, a trzecią Kasprowy Wierch, na którym zameldowało się niecałe 154 tysiące internautów. Co ciekawe, w kolejce jadącej na szczyt oznaczyły się zaledwie 3422 osoby.

Dobry wynik, choć już poza podium, ma molo w Sopocie. O swojej obecności na nim poinformowało niecałe 142 tysiące użytkowników Facebooka. Ponad 110 tysięcy wizyt notuje też zapora wodna w Solinie w Bieszczadach.

Warto zauważyć, że pomiędzy pierwszą piątką atrakcji, która przekroczyła pułap 100 tysięcy zameldowań, a resztą badanych obiektów, występuje spora przepaść. Kolejne na liście Morskie Oko może pochwalić się 82 tysiącami oznaczeń w portalu społecznościowym, a w Łazienkach Królewskich zameldowało się 55 tysięcy osób.

Ewa Filipowicz, menedżer ds. mediów cyfrowych AccorHotels, opisuje, że internauci lubią się pochwalić publicznie tym, że właśnie są na wakacjach, a wzrost zainteresowania Polską jako miejscem urlopu przekłada się również na większą liczbę zameldowań w polskich atrakcjach turystycznych. – To, że wypoczywamy w Zakopanem czy w Sopocie jest równie atrakcyjne dla naszych znajomych, jak wypoczynek w zagranicznych kurortach. Moda na Polskę nabiera rozpędu – wyjaśnia Filipowicz, cytowana w komunikacie prasowym.

Lista atrakcji turystycznych w Polsce, w których zameldowało się najwięcej osób na Facebooku:

Dane zostały zebrane 20 września 2016 roku

Drugą pozycję zajęły Krupówki ze prawie 158 tysiącami wizyt, a trzecią Kasprowy Wierch, na którym zameldowało się niecałe 154 tysiące internautów. Co ciekawe, w kolejce jadącej na szczyt oznaczyły się zaledwie 3422 osoby.

Dobry wynik, choć już poza podium, ma molo w Sopocie. O swojej obecności na nim poinformowało niecałe 142 tysiące użytkowników Facebooka. Ponad 110 tysięcy wizyt notuje też zapora wodna w Solinie w Bieszczadach.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Kup teraz
Turystyka
Włoskie sklepiki bez mafijnych pamiątek
Lotniska
Tadeusz Syryjczyk: Rozbudowa lotniska w Radomiu to wyrzucanie pieniędzy
Turystyka
Sun & Fun - stara marka, nowy właściciel
Materiał Promocyjny
Nowe miejsce spotkań dla biznesu i kultury w Krakowie. W kwietniu otwarcie unikalnego konceptu Stradom House
Materiał Promocyjny
SSC/GBS Leadership Program 2023
Turystyka
Travelbay - polski startup, który wkrótce podbije Europę
Turystyka
Prezes Portów Lotniczych: Biura podróży muszą się wynieść z Lotniska Chopina