Reklama

Gubałówka króluje na Facebooku

Gdyby o popularności atrakcji turystycznych miała decydować liczba zameldowań na Facebooku, to niekwestionowanym zwycięzcą byłaby Gubałówka. Do jej odwiedzenia przyznało się w tym roku 190 tysięcy internautów - podaje AccorHotels

Publikacja: 07.11.2016 09:06

Gubałówka króluje na Facebooku

Foto: materiały prasowe

Drugą pozycję zajęły Krupówki ze prawie 158 tysiącami wizyt, a trzecią Kasprowy Wierch, na którym zameldowało się niecałe 154 tysiące internautów. Co ciekawe, w kolejce jadącej na szczyt oznaczyły się zaledwie 3422 osoby.

Dobry wynik, choć już poza podium, ma molo w Sopocie. O swojej obecności na nim poinformowało niecałe 142 tysiące użytkowników Facebooka. Ponad 110 tysięcy wizyt notuje też zapora wodna w Solinie w Bieszczadach.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Reklama
Reklama