Gubałówka króluje na Facebooku

Gdyby o popularności atrakcji turystycznych miała decydować liczba zameldowań na Facebooku, to niekwestionowanym zwycięzcą byłaby Gubałówka. Do jej odwiedzenia przyznało się w tym roku 190 tysięcy internautów - podaje AccorHotels

Publikacja: 07.11.2016 09:06

Gubałówka króluje na Facebooku

Foto: materiały prasowe

Drugą pozycję zajęły Krupówki ze prawie 158 tysiącami wizyt, a trzecią Kasprowy Wierch, na którym zameldowało się niecałe 154 tysiące internautów. Co ciekawe, w kolejce jadącej na szczyt oznaczyły się zaledwie 3422 osoby.

Dobry wynik, choć już poza podium, ma molo w Sopocie. O swojej obecności na nim poinformowało niecałe 142 tysiące użytkowników Facebooka. Ponad 110 tysięcy wizyt notuje też zapora wodna w Solinie w Bieszczadach.

Warto zauważyć, że pomiędzy pierwszą piątką atrakcji, która przekroczyła pułap 100 tysięcy zameldowań, a resztą badanych obiektów, występuje spora przepaść. Kolejne na liście Morskie Oko może pochwalić się 82 tysiącami oznaczeń w portalu społecznościowym, a w Łazienkach Królewskich zameldowało się 55 tysięcy osób.

Ewa Filipowicz, menedżer ds. mediów cyfrowych AccorHotels, opisuje, że internauci lubią się pochwalić publicznie tym, że właśnie są na wakacjach, a wzrost zainteresowania Polską jako miejscem urlopu przekłada się również na większą liczbę zameldowań w polskich atrakcjach turystycznych. – To, że wypoczywamy w Zakopanem czy w Sopocie jest równie atrakcyjne dla naszych znajomych, jak wypoczynek w zagranicznych kurortach. Moda na Polskę nabiera rozpędu – wyjaśnia Filipowicz, cytowana w komunikacie prasowym.

Lista atrakcji turystycznych w Polsce, w których zameldowało się najwięcej osób na Facebooku:

Dane zostały zebrane 20 września 2016 roku

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Berlingo VAN od 69 900 zł netto
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Warunki rozwoju OZE w samorządach i korzyści z tego płynące
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście