Rainbow jest drugim pod względem przychodów największym organizatorem wyjazdów na polskim rynku. "Nieustanny rozwój wpływa na wzrost zapotrzebowania na specjalistów, również do działu IT" - czytamy w komunikacie biura prasowego touroperatora. Na początku września zamieścił on przy autostradzie na trasie Łódź - Warszawa oraz w popularnym centrum handlowo-kulturalnym Manufaktura w Łodzi. Dodatkową zachętą dla kandydata mają być wakacje o wartości 8 tys. złotych.

- Nieustannie szukamy nowych rozwiązań w komunikowaniu się z otoczeniem, dlatego zastosowaliśmy kreatywne rozwiązanie w poszukiwaniu nowego pracownika - mówi cytowany w komunikacie dyrektor e-commerce w Rainbow Michał Jaworski. - Przy okazji pokazujemy, że praca w Rainbow jest również ciekawa i pełna wyzwań. Wszyscy publikują ogłoszenia w gazetach lub korzystają z wyspecjalizowanych serwisów, my chcieliśmy pójść o krok dalej i dlatego zareklamowaliśmy się na billboardach. Wybranemu przez nas kandydatowi jeszcze przed rozpoczęciem jego przygody z nami oferujemy to, w czym jesteśmy najlepsi, czyli znakomite wakacje.