Reklama

Biura turystyczne wydają miliony na reklamę

W 2018 roku największe internetowe agencje turystyczne w Niemczech wydały na reklamę 335 milionów euro. Dla porównania - duzi touroperatorzy przeznaczyli na ten cel 87 milionów euro

Publikacja: 25.04.2019 09:16

Biura turystyczne wydają miliony na reklamę

Foto: Trivago

Największe biura turystyczne w Niemczech, zarówno touroperatorzy, jak i agenci, wydają dziesiątki milionów euro na reklamę. Jak podaje portal Touristik Aktuell, powołując się na dane instytutu badawczego GfK, większość budżetów przeznaczają na obecność w Google'u.

W zeszłym roku najwięksi gracze internetowi przeznaczyli na promocję w sumie 335 milionów euro. Trivago wydał 87 milionów, Booking 35 milionów, Ab-in-den-Urlaub 22 miliony, a HolidayCheck 21 milionów. Tymczasem duzi touroperatorzy, wśród nich TUI, Thomas Cook, DER Touristik i inni kupili miejsce reklamowe za łącznie 87 milionów euro.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama