Biura turystyczne wydają miliony na reklamę

W 2018 roku największe internetowe agencje turystyczne w Niemczech wydały na reklamę 335 milionów euro. Dla porównania - duzi touroperatorzy przeznaczyli na ten cel 87 milionów euro

Publikacja: 25.04.2019 09:16

Biura turystyczne wydają miliony na reklamę

Foto: Trivago

Największe biura turystyczne w Niemczech, zarówno touroperatorzy, jak i agenci, wydają dziesiątki milionów euro na reklamę. Jak podaje portal Touristik Aktuell, powołując się na dane instytutu badawczego GfK, większość budżetów przeznaczają na obecność w Google'u.

W zeszłym roku najwięksi gracze internetowi przeznaczyli na promocję w sumie 335 milionów euro. Trivago wydał 87 milionów, Booking 35 milionów, Ab-in-den-Urlaub 22 miliony, a HolidayCheck 21 milionów. Tymczasem duzi touroperatorzy, wśród nich TUI, Thomas Cook, DER Touristik i inni kupili miejsce reklamowe za łącznie 87 milionów euro.

RP.PL tylko 19 zł za 3 miesiące!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Jak przez ćwierć wieku zmieniał się rynek leasingu
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
5G – przepis na rozwój twojej firmy i miejscowości
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Materiał Promocyjny
Nowości dla przedsiębiorców w aplikacji PeoPay