Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 25.04.2019 09:16 Publikacja: 25.04.2019 09:16
Foto: Trivago
Największe biura turystyczne w Niemczech, zarówno touroperatorzy, jak i agenci, wydają dziesiątki milionów euro na reklamę. Jak podaje portal Touristik Aktuell, powołując się na dane instytutu badawczego GfK, większość budżetów przeznaczają na obecność w Google'u.
W zeszłym roku najwięksi gracze internetowi przeznaczyli na promocję w sumie 335 milionów euro. Trivago wydał 87 milionów, Booking 35 milionów, Ab-in-den-Urlaub 22 miliony, a HolidayCheck 21 milionów. Tymczasem duzi touroperatorzy, wśród nich TUI, Thomas Cook, DER Touristik i inni kupili miejsce reklamowe za łącznie 87 milionów euro.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Moda na motocykle przybiera na sile już od kilku lat. W ubiegłym roku liczba nowych rejestracji była dwa razy wyższa niż pięć lat wcześniej.
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas