Reklama
Rozwiń
Reklama

Chatbot na wrocławskim lotnisku już działa

Od dzisiaj pasażerom Portu Lotniczego Wrocław pomaga chatbot - wirtualny asystent. Szuka połączeń lotniczych i miejsc parkingowych, wysyła powiadomienia o statusie lotu, podpowiada, gdzie zrobić zakupy i wypić kawę

Publikacja: 08.03.2019 14:22

Chatbot na wrocławskim lotnisku już działa

Foto: Materiały promocyjne

Chatbot zna odpowiedzi na kilkaset pytań najczęściej zadawanych przez pasażerów i wciąż się uczy - informuje wrocławskie lotnisko w komunikacie. Aby porozmawiać z nim po polsku lub angielsku, wystarczy wpisać w aplikacji Messenger „Port Lotniczy Wrocław" lub „Wrocław Airport".

Co potrafi chatbot? Powiadamia na przykład, o której godzinie rozpocznie się odprawa, podpowiada, jak dojechać na lotnisko albo z którego taśmociągu odebrać swój bagaż, znajduje miejsca parkingowe, kieruje do sklepów, restauracji, kawiarń czy stref dla rodzin z dziećmi.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama