Reklama

Chatbot na wrocławskim lotnisku już działa

Od dzisiaj pasażerom Portu Lotniczego Wrocław pomaga chatbot - wirtualny asystent. Szuka połączeń lotniczych i miejsc parkingowych, wysyła powiadomienia o statusie lotu, podpowiada, gdzie zrobić zakupy i wypić kawę

Publikacja: 08.03.2019 14:22

Chatbot na wrocławskim lotnisku już działa

Foto: Materiały promocyjne

Chatbot zna odpowiedzi na kilkaset pytań najczęściej zadawanych przez pasażerów i wciąż się uczy - informuje wrocławskie lotnisko w komunikacie. Aby porozmawiać z nim po polsku lub angielsku, wystarczy wpisać w aplikacji Messenger „Port Lotniczy Wrocław" lub „Wrocław Airport".

Co potrafi chatbot? Powiadamia na przykład, o której godzinie rozpocznie się odprawa, podpowiada, jak dojechać na lotnisko albo z którego taśmociągu odebrać swój bagaż, znajduje miejsca parkingowe, kieruje do sklepów, restauracji, kawiarń czy stref dla rodzin z dziećmi.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama