TUI chce więcej sprzedawać przez aplikację

Grupa TUI stawia na własną aplikację mobilną jako narzędzie sprzedaży. Nie trzeba jej promować w Google’u, tak jak stron internetowych, dzięki czemu koszt pozyskania klienta jest mniejszy

Publikacja: 27.02.2019 05:46

TUI chce więcej sprzedawać przez aplikację

Foto: Bloomberg

TUI chce sprzedawać więcej wycieczek przez swoją aplikację, piszą niemieckie media branżowe. To tańszy sposób niż sprzedawanie przez biura stacjonarne.

W zeszłym roku przez aplikację wyjazdy zamówiło 200 tysięcy ludzi. Biorąc pod uwagę, że koncern (wszyscy należący do niego touroperatorzy i linie lotnicze) obsłużył 21 milionów klientów, potencjał wzrostu jest znaczny. - Obecnie mamy 5,5 miliona aktywnych użytkowników, widać więc, jak szybko liczba rezerwacji przez aplikację może wzrosnąć - mówi prezes Grupy TUI Friedrich Joussen.

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń