Aktualizacja: 19.02.2019 06:02 Publikacja: 19.02.2019 06:02
Foto: Materiały prasowe
Przez ostatnie dwa lata Thomas Cook zamknął w Wielkiej Brytanii 200 stacjonarnych salonów sprzedaży. Decyzja ta była podyktowana ich słabymi wynikami i planem rozwoju sprzedaży przez internet. Koncern ma obecnie w tym kraju 598 punktów obsługi klienta.
Prezes Grupy Thomasa Cooka Peter Fankhauser, cytowany przez portal Travel Weekly, mówi, że nie planuje dalszej likwidacji tradycyjnych biur. - Analizujemy wyniki poszczególnych salonów, kiedy kończą się umowy najmu, ale nasza strategia nie przewiduje ich zamykania - deklaruje.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas