Reklama

DEBATA. Rynek turystyki wyjazdowej w warunkach bezwzględnej konkurencji

Ostrożne planowanie programów, dbanie o minimalne choćby marże, zapewnienie sobie współpracy z wiarygodnymi przewoźnikami lotniczymi - to tegoroczne założenia największych touroperatorów w sytuacji bardzo ostrej konkurencji na rynku turystyki wyjazdowej

Publikacja: 08.01.2019 12:14

Foto: ROL

Serwis branży turystycznej Turystyka.rp.pl zorganizował podczas Międzynarodowych Targów Turystycznych w Warszawie w listopadzie zeszłego roku konferencję pod tytułem „Lato 2018 - sezon marzeń, czy sezon porażek? Rynek turystyki wyjazdowej w warunkach bezwzględnej konkurencji". W programie spotkania znalazły się prezentacja wyników Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego, które przedstawiła Katarzyna Korycka-Fuhrmann z TFG, omówienie wyników ostatniego sezonu przez prezesa Instytutu Badań Rynku Turystycznego Traveldata Andrzeja Betleja i wystąpienia dr. Dominika Borka, wicedyrektora Departamentu Turystyki w Ministerstwie Sportu i Turystyki oraz Pawła Niewiadomskiego, prezesa Polskiej Izby Turystyki, którzy dzielili się wnioskami z pierwszych miesięcy funkcjonowania ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych.

Pozostało jeszcze 98% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Reklama
Reklama