Reklama
Rozwiń

Agenci turystyczni łatwiej załatwią sprawę z Thomasem Cookiem

Thomas Cook skraca czas obsługi agentów dzwoniących do telefonicznego centrum obsługi. Pierwsze testy nowego pomysłu przyniosły pozytywne rezultaty - twierdzi firma

Publikacja: 02.01.2019 07:59

Agenci turystyczni łatwiej załatwią sprawę z Thomasem Cookiem

Foto: Materiały promocyjne

Chodzi o skrócenie czasu oczekiwania na rozmowę z konsultantami w centrum obsługi Thomasa Cooka. Agenci, żeby szybciej załatwić sprawę, mogą wpisać na klawiaturze telefonu numer rezerwacji, który wyświetla się od razu pracownikowi po drugiej stronie połączenia.

Dzięki temu można zaoszczędzić czas i zwiększyć efektywność obsługi - Reakcje dzwoniących są bardzo pozytywne, ponieważ przez podanie numeru rezerwacji oszczędzają czas – mówi Dirk Schachtsiek, kierownik działu sprzedaży, cytowany przez portal Travel Talk.

RP.PL tylko 19 zł za 3 miesiące!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Materiał Promocyjny
„Nowy finansowy ja” w nowym roku