Aktualizacja: 02.01.2019 07:59 Publikacja: 02.01.2019 07:59
Foto: Materiały promocyjne
Chodzi o skrócenie czasu oczekiwania na rozmowę z konsultantami w centrum obsługi Thomasa Cooka. Agenci, żeby szybciej załatwić sprawę, mogą wpisać na klawiaturze telefonu numer rezerwacji, który wyświetla się od razu pracownikowi po drugiej stronie połączenia.
Dzięki temu można zaoszczędzić czas i zwiększyć efektywność obsługi - Reakcje dzwoniących są bardzo pozytywne, ponieważ przez podanie numeru rezerwacji oszczędzają czas – mówi Dirk Schachtsiek, kierownik działu sprzedaży, cytowany przez portal Travel Talk.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas