Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 07.12.2018 05:22 Publikacja: 07.12.2018 05:22
Foto: ROL
Zdaniem Wippermanna, który wystąpił w czasie konferencji Travel Industry Club, biura agencyjne będą dalej istnieć, ale ich przyszłość związana jest albo z przystąpieniem do sieci franczyzowej albo ze specjalizowaniem się w obsłudze określonych grup odbiorców. W sprzedaży powinny one odejść od produktu a skupić się na kliencie. Wippermann mówi o „hybrydowej" sieci dystrybucji, pod którą rozumie łączenie obsługi stacjonarnej z internetową i sprzedaży ze świadczeniem usług.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas