POT: Czas na Polskę - Time For Poland

Ruszyła nowa kampania Polskiej Organizacji Turystycznej - „Time For Poland". Ma ona zachęcić turystów z Europy Zachodniej do zwiedzenia Polski

Publikacja: 13.09.2018 07:46

POT: Czas na Polskę - Time For Poland

Foto: materiały prasowe

Akcja skierowana jest do ludzi w wieku 25-35 lat i rodzin z dziećmi, którzy wybierają się do Czech i na Węgry lub lub już odwiedziły te kraje. POT chciałby ich teraz zachęcić do odwiedzenia Polski. Podczas szukania najlepszego hotelu lub biletów lotniczych do Budapesztu czy Pragi pojawi im się reklama „Time For Poland", która przekierowuje potencjalnych turystów na odpowiednią wersję językową strony polska.travel. Kampania obejmuje takie kraje jak: Austria, Francja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Niemcy, Wielka Brytania i Włochy - podaje komunikat prasowy Polskiej Organizacji Turystycznej.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"