W czerwcu na wakacje z Grupą Novaturas wyjechało blisko 39 tysięcy osób, czyli o 27 procent więcej niż w zeszłym roku. Przełożyło się to na 26-procentowy wzrost przychodów ze sprzedaży, które w omawianym okresie wyniosły 21,7 mln euro (wobec 17,2 mln euro w czerwcu 2017 r.) - podaje komunikat prasowy Novaturas.
"Jak co roku wzbogacamy ofertę Grupy Novaturas o nowe destynacje. W sezonie letnim 2018 ponownie proponujemy wyjazdy m.in. na tunezyjską wyspę Djerba. Od lat największą popularnością wśród mieszkańców krajów bałtyckich cieszą się natomiast Turcja, Grecja oraz Bułgaria" - zaznacza cytowany w komunikacie dyrektor generalny Grupy Novaturas Linas Aldonis. "W ofercie Grupy znajduje się wiele kierunków wakacyjnych, proponujemy wyjazdy do ponad 30 miejsc na całym świecie, a także ponad 120 lotniczych i autokarowych wycieczek objazdowych. Nasi klienci szczególnie cenią wysoką jakość za przystępną cenę, a takie właśnie są wakacje w najchętniej wybieranych destynacjach" - dodaje.
Nie oznacza to jednak uboższej oferty Grupy Novaturas. Wręcz przeciwnie. W maju rozpoczęła ona przedsprzedaż oferty zimowej 2018/2019. Podobnie do letniej, również w przypadku wczasów zimowych klienci Grupy Novaturas mogą wybierać spośród większej liczby kierunków. Debiutuje Kuba, Izrael, Jordania i Djerba. W ofercie wyjazdów zimowych stale obecne są inne, gwarantujące słońce destynacje: Malediwy, Wietnam, Sri Lanka, Indie oraz Tajlandia (w tym popularny Phuket). Wśród mieszkańców krajów bałtyckich systematycznie rośnie zainteresowanie zagranicznymi wyjazdami w sezonie zimowym: obok najpopularniejszych narciarskich kurortów Europy, w ubiegłym roku dużą popularnością cieszył się także Egipt i Hiszpania, w tym Wyspy Kanaryjskie.