Aktualizacja: 04.07.2018 11:33 Publikacja: 04.07.2018 09:27
3 zdjęcia
ZobaczFoto: Materiały promocyjne
Gościnność i otwartość na turystów to elementy, które wyróżniają Madryt na tle innych miast. I właśnie te atrybuty stały się podstawą nowej strategii miasta opracowanej przez tamtejszą organizację turystyczną Turismo del Ayuntamiento de Madrid.
Jej twórcy chcą, żeby Madryt kojarzył się odwiedzającym z przyjaznym przyjęciem, tak jak Paryż łączony jest z miłością, Nowy Jork z ciągłą aktywnością, a Rzym z historią.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Wycieczka objazdowa Itaki po Maderze „Strelicje na klifach" zwyciężyła w naszym konkursie Kompas Wakacyjny 2017....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas