Aktualizacja: 25.06.2018 00:09 Publikacja: 25.06.2018 00:09
Foto: Bloomberg
130 właścicieli biur agencyjnych w Niemczech zaprotestowały przeciwko praktykom taniej linii lotniczej Eurowings, należącej do Grupy Lufthansy. "Nie możemy już dłużej ponosić samodzielnie odpowiedzialności przed klientami za częste zmiany godzin wylotu i zmiany lotnisk" – piszą agenci cytowani przez portal branżowy Touristik Aktuell.
Biura skarżą się, że od wielu miesięcy muszą tłumaczyć się przed turystami z powodu zmian w rozkładzie lotów przewoźnika. Agenci wskazują, że linia lotnicza przesuwa często godziny wylotu, a w dodatku według nowych rozkładów klienci wyloty następują bardzo wcześnie rano lub późno w nocy, co jest bardzo niedogodne dla turystów, szczególnie dla rodzin z dziećmi. Z powodu braku zaufania do przewoźnika i jego niepunktualności wielu turystów rezygnuje z rezerwowania wycieczek obsługiwanych przez Eurowings. Agenci coraz niechętniej oferują wyjazdy, które opierają się na lotach tej linii, a czasem wręcz odradzają ich zakup. Biura zarzucają przewoźnikowi, że przez niego mają więcej pracy, za co nie dostają dodatkowego wynagrodzenia.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas