Aktualizacja: 16.06.2018 17:02 Publikacja: 16.06.2018 17:02
Foto: Materiały promocyjne
Konkurs ma przedstawić Polskę jako kraj atrakcyjny turystycznie, w którym można ciekawie spędzić weekend lub dłuższy urlop. Warunkiem udziału w nim jest przesłanie fotografii zrobionych w Polsce podczas wakacji wraz z opisem, gdzie zostały wykonane. Zostaną one we wrześniu opublikowane na Facebook'u Instytutu Polskiego i poddane ocenie internautów.
Andrzej Kierulis z Instytutu Polskiego w Wilnie wyjaśnia, że formuła kampanii reklamujących Polskę na billboardach nieco się wyczerpała. Stąd pomysł, aby spróbować dotrzeć do turystów, przede wszystkim młodzieży, w inny sposób. - Chcieliśmy zaproponować coś nowego młodzieży, która korzysta z mediów społecznościowych. Uznaliśmy, że wypróbujemy taki sposób, który jest dzisiaj modny i wygodny - mówi Kierulis.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas