Pasażerowie kolei skargi piszą

Brud, brak wygody, niezadowalająca obsługa - w 2017 roku do Urzędu Transportu Kolejowego wpłynęło 1151 skarg od pasażerów na niedogodności na kolei

Publikacja: 01.05.2018 17:13

Pasażerowie kolei skargi piszą

Foto: Stock Adobe

W 2017 r. 22 procent korespondencji kierowanej przez pasażerów stanowiły skargi dotyczące higieny, komfortu i jakości obsługi. W tej kategorii mieszczą się m.in. przypadki awarii klimatyzacji lub ogrzewania w pociągach, nieczynnych lub brudnych toalet, a także niewłaściwego zachowania konduktorów czy pracowników kas biletowych.

Na niesatysfakcjonujący rozkład jazdy poskarżyło się 19 procent podróżnych. A 17 procent zgłoszeń dotyczyło odmowy wypłacenia odszkodowań za opóźnienia pociągów czy nieuwzględnienia odwołań od wezwań do zapłaty wystawionych przez kontrolerów.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta