Eksperci Hotels.com jak co roku dokonali analizy ponad 25 milionów recenzji gości zamieszczonych na tym portalu. Obiekty, których średnia ocen przekroczyła 9,4 punktu (na 10 możliwych), otrzymały znacznik "uwielbiany przez gości". W tym roku wyróżnienie przyznano 3400 hotelom z 91 krajów.
- Zdajemy sobie sprawę, że oceny innych osób są dla wielu z nas ważniejsze od klasyfikacji gwiazdkowej - mówi, cytowany w komunikacie prasowym, Johan Svanstrom, prezes marki Hotels.com. - Dlatego właśnie zdecydowaliśmy się na opracowanie rankingu i umożliwiamy użytkownikom serwisu dostęp do zweryfikowanych recenzji - dodaje.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas