Itaka poprawia podróże dla niepełnosprawnych

Piętnastu pracowników salonów firmowych, infolinii i centrum obsługi klienta Itaki przesiadło się na próbę na wózki, by lepiej zrozumieć potrzeby niepełnosprawnych podróżnych

Aktualizacja: 14.02.2018 07:39 Publikacja: 14.02.2018 07:06

Itaka poprawia podróże dla niepełnosprawnych

Foto: materiały prasowe

Szkolenie zorganizowała mówczyni inspiracyjna Angelika Chrapkiewicz-Gądek wraz z fundacją Polska bez barier.

Uczestnicy spotkania pokonywali przeszkody na wózkach, starali się też zrozumieć potrzeby m.in. osób z niepełnosprawnościami sensorycznymi. Były dyskusje o stereotypach, uczuciach, emocjach, otwartości na potrzeby innych. Warsztaty zostały przeprowadzone w trzech modułach, poruszających problem szeroko rozumianej dostępności.

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"