Lufthansa zmienia barwy, bo chce być nowoczesna

Biały żuraw na granatowym tle zamiast granatowego żórawia na żółtym tle – to główna zmiana w logo Lufthansy

Publikacja: 08.02.2018 08:38

Wczoraj odbyła się na lotnisku we Frankfurcie uroczyste zaprezentowanie nowego znaku firmowego niemieckiego przewoźnika. Jego unowocześnienie polegało na pozbyciu się żółtego tła z koła, w które symboliczna sylwetka ptaka jest wpisana. Jego sylwetka i samo koło są teraz nieco cieńsze, co ma sprawić, że "żuraw będzie wyglądać bardziej elegancko" i będzie miał "więcej przestrzeni", jak opisuje Lufthansa w komunikacie.

Dowiadujemy się z niego również, że "nowy design został stworzony w ścisłej współpracy z licznymi ekspertami. Po wstępnych, intensywnych badaniach nad ponad 800 projektami i barwami, nowy design został ukończony. W zgodzie ze standardem premium, dominującym kolorem w najbliższych dekadach będzie niebieski. We wnętrzu kabiny gości powita obsługa w nowych uniformach oraz nowe akcesoria, uwzględniające żółtą kolorystykę. Zastawa, kosmetyczki, koce czy poszewki na poduszki w przyszłości również zostaną zmienione zgodnie z nowymi wytycznymi. Łącznie w ciągu najbliższych dwóch lat wymienionych będzie ponad 160 milionów akcesoriów pokładowych".

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Materiał Promocyjny
Nest Lease wkracza na rynek leasingowy i celuje w TOP10