Aktualizacja: 11.08.2017 15:10 Publikacja: 11.08.2017 15:10
Foto: materiały prasowe
Sieć Casa Cook powstaje „w celu zapełnienia niszy w branży turystycznej: butikowych nadmorskich resortów spełniających potrzeby nowej generacji niezależnych turystów. Pozycjonowana jako premium, marka Casa Cook adresowana jest do zamożniejszych turystów zainteresowanych modą, designem, ale też przede wszystkim zachowaniem równowagi między pracą a życiem osobistym i szukających autentycznych przeżyć". Hotel na Kos ma „przytulne strefy relaksu, zapewniające prywatność wypoczynku", a są one „równie istotne, jak wspólne przestrzenie wzmacniające poczucie wspólnoty".
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas