Aktualizacja: 06.04.2017 12:56 Publikacja: 06.04.2017 12:56
Foto: materiały prasowe
Nowe inicjatywy na czwarty rok programu to:
- Ciągłe dążenie do poprawy znalazło odzwierciedlenie w rekordowej liczbie pasażerów i współczynniku wypełnienia samolotów. Przez ostatnie 3 lata ruch lotniczy Ryanaira wzrósł o 50 procent. W ciągu ostatniego roku Ryanair stał się największą europejską linią lotniczą obsługującą 120 milionów pasażerów. Także nasza strona internetowa stała się najczęściej odwiedzaną witryną na świecie wśród przewoźników lotniczych. Jesteśmy dumni uruchamiając czwarty rok programu „Always Getting Better", w którym skoncentrujemy się na obsłudze klienta, innowacjach cyfrowych oraz produktach dodatkowych - mówi, cytowany w komunikacie prasowym, Kenny Jacobs, szef marketingu Ryanaira.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas