Ryanair zapowiada wielkie zmiany dla pasażerów

Ryanair zaprezentował założenia czwartego roku programu „Always Getting Better”. Chce poprawić obsługę klienta poprzez lepszy niż dotychczas serwis, innowacje cyfrowe i nowe produkty

Publikacja: 06.04.2017 12:56

Ryanair zapowiada wielkie zmiany dla pasażerów

Foto: materiały prasowe

Nowe inicjatywy na czwarty rok programu to:

- Ciągłe dążenie do poprawy znalazło odzwierciedlenie w rekordowej liczbie pasażerów i współczynniku wypełnienia samolotów. Przez ostatnie 3 lata ruch lotniczy Ryanaira wzrósł o 50 procent. W ciągu ostatniego roku Ryanair stał się największą europejską linią lotniczą obsługującą 120 milionów pasażerów. Także nasza strona internetowa stała się najczęściej odwiedzaną witryną na świecie wśród przewoźników lotniczych. Jesteśmy dumni uruchamiając czwarty rok programu „Always Getting Better", w którym skoncentrujemy się na obsłudze klienta, innowacjach cyfrowych oraz produktach dodatkowych - mówi, cytowany w komunikacie prasowym, Kenny Jacobs, szef marketingu Ryanaira.

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"