Turystyka bez barier znakiem firmowym Niemiec

Tworzenie nowego produktu i komunikacja z grupą docelową będą najważniejszymi tematami zapowiadanej na 10 marca szóstej edycji Dnia Turystyki bez Barier

Publikacja: 27.02.2017 08:57

Turystyka bez barier znakiem firmowym Niemiec

Foto: Pixabay

- Turystyka pozbawiona barier musi stać się znakiem firmowym niemieckiej turystyki. Ten dzień jest doskonałą możliwością do tego, aby z ekspertami, osobami odpowiedzialnymi i zainteresowanymi podyskutować o nowych i bardzo obiecujących pomysłach oraz rozwiązaniach w sprawie udanej turystycznej inkluzji - mówi, cytowany w komunikacie prasowym, Iris Gleicke, pełnomocnik ds. turystyki rządu federalnego i sekretarz stanu Ministerstwie Gospodarki i Energii.

- Dla około 10 procent podróżnych turystyka bez barier jest niezbędna, dla 40 procent pomocna, a dla wszystkich oznacza większy komfort. Poprzez budowę produktów bez barier i komunikację nakierowaną na grupę docelową wzmacniamy pozycję Niemiec w międzynarodowej rywalizacji kierunków turystycznych - dodaje Petra Hedorfer, prezes Niemieckiej Centrali Turystyki.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta