Reklama

Turystyka bez barier znakiem firmowym Niemiec

Tworzenie nowego produktu i komunikacja z grupą docelową będą najważniejszymi tematami zapowiadanej na 10 marca szóstej edycji Dnia Turystyki bez Barier

Publikacja: 27.02.2017 08:57

Turystyka bez barier znakiem firmowym Niemiec

Foto: Pixabay

- Turystyka pozbawiona barier musi stać się znakiem firmowym niemieckiej turystyki. Ten dzień jest doskonałą możliwością do tego, aby z ekspertami, osobami odpowiedzialnymi i zainteresowanymi podyskutować o nowych i bardzo obiecujących pomysłach oraz rozwiązaniach w sprawie udanej turystycznej inkluzji - mówi, cytowany w komunikacie prasowym, Iris Gleicke, pełnomocnik ds. turystyki rządu federalnego i sekretarz stanu Ministerstwie Gospodarki i Energii.

- Dla około 10 procent podróżnych turystyka bez barier jest niezbędna, dla 40 procent pomocna, a dla wszystkich oznacza większy komfort. Poprzez budowę produktów bez barier i komunikację nakierowaną na grupę docelową wzmacniamy pozycję Niemiec w międzynarodowej rywalizacji kierunków turystycznych - dodaje Petra Hedorfer, prezes Niemieckiej Centrali Turystyki.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Reklama
Reklama