Turystyka bez barier znakiem firmowym Niemiec

Tworzenie nowego produktu i komunikacja z grupą docelową będą najważniejszymi tematami zapowiadanej na 10 marca szóstej edycji Dnia Turystyki bez Barier

Publikacja: 27.02.2017 08:57

Turystyka bez barier znakiem firmowym Niemiec

Foto: Pixabay

- Turystyka pozbawiona barier musi stać się znakiem firmowym niemieckiej turystyki. Ten dzień jest doskonałą możliwością do tego, aby z ekspertami, osobami odpowiedzialnymi i zainteresowanymi podyskutować o nowych i bardzo obiecujących pomysłach oraz rozwiązaniach w sprawie udanej turystycznej inkluzji - mówi, cytowany w komunikacie prasowym, Iris Gleicke, pełnomocnik ds. turystyki rządu federalnego i sekretarz stanu Ministerstwie Gospodarki i Energii.

- Dla około 10 procent podróżnych turystyka bez barier jest niezbędna, dla 40 procent pomocna, a dla wszystkich oznacza większy komfort. Poprzez budowę produktów bez barier i komunikację nakierowaną na grupę docelową wzmacniamy pozycję Niemiec w międzynarodowej rywalizacji kierunków turystycznych - dodaje Petra Hedorfer, prezes Niemieckiej Centrali Turystyki.

Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl!

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Turystyka
Turcy mają nowy pomysł na all inclusive
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Turystyka
Włoskie sklepiki bez mafijnych pamiątek