Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 14.11.2016 07:21 Publikacja: 14.11.2016 07:21
Foto: Materiały promocyjne
„Sylt – die Insel" - facebookowy profil niemieckiej wyspy - zgromadził ponad sto tysięcy fanów. Z tej okazji odpowiedzialna za promocję regionu spółka Sylt Marketing Gesellschaft (SMG) uruchomiła internetowy konkurs dla turystów.
– Chcemy dostarczyć naszym turystom do domu tę szczególną atmosferę Syltu. Stanie się ona dostępna po przyciśnięciu guzika – tłumaczy Moritz Luft, prezes SMG.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja – to trzy główne czynniki, które należy brać pod uwagę decydując się na inwestycję w mieszkanie – czy to z myślą o przechowaniu lub wzroście wartości, czy zwrocie z najmu.
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas