Poprawiają się nastroje konsumenckie, a to przekłada się na zainteresowanie ofertą biur podróży. Wiodący przedstawiciele tego rynku informują, że ofertę zimową sprzedali już w całości, a oferta wakacyjna cieszy się ogromną popularnością. Polski Związek Organizatorów Turystyki informuje o wzroście sprzedaży, w porównaniu z ubiegłym rokiem, nawet o 50 procent.
– W Neckermannie lato sprzedaje się u nas z dynamiką wzrostu znacząco powyżej 20 procent, również dzięki temu, że rozszerzyliśmy ofertę – wyjaśnia Krzysztof Piątek, prezes Neckermann Polska. – Widać, że oferta trafia w oczekiwania klientów, stąd ta dynamika wzrostu.
Największą popularnością cieszą się takie kierunki, jak: Grecja, Turcja, Hiszpania. W tym roku do łask wraca również Afryka Północna, w tym Egipt.
Krzysztof Piątek, prezes Neckermanna i PZOT