W 2006 r. Ferrovial przez grupę BAA wydał za zakup akcji portu 4,3 mld funtów, od tego czasu zainwestował kolejne 500 mln funtów. Jednocześnie, jak wylicza Financial Times, pobrał w tym roku 240 mln funtów dywidendy.
W ostatnich latach Ferrovial zredukował swój pakiet w londyńskim lotnisku do 49 proc. W piątek ogłosił, że sprzeda kolejne 10 proc. w pakiecie kolejnymi 10 proc. akcji należącymi do Britannia Airport Partners i singapurskiego GIC.
BAA posiada również lotniska w Glasgow, Aberden, Southampton i Stansted. W 2008 roku kiedy Grupa BAA miała siedem brytyjskich lotnisk Komisja do spraw Konkurencji uznała, że hiszpańska grupa Ferrovial powinna sprzedać co najmniej trzy z nich, w tym dwa londyńskie.
Jako pierwsze zostało na sprzedaż wystawione lotnisko w Gatwick, które wyceniono na prawie 2 mld funtów. Sprzedała je w grudniu 2009 r. za 2,4 mld dol. Nowym właścicielem jest Global Infrastructure Partners.
W marcu 2009 roku brytyjska administracja nakazała przedsiębiorstwu sprzedanie lotniska Stansted oraz jednego z dwóch szkockich portów - Glasgow lub Edynburga. Po odwołaniu decyzja została podtrzymana w kwietniu 2011 roku. Pod koniec ubiegłego roku zapadła decyzja o sprzedaży portu Edynburg.