Itaka nie wymaga już podpisu na umowie

Mniejsza liczba podpisów, potwierdzeń i wydruków - od wczoraj w Itace obowiązuje nowy, uproszczony system obsługi klienta

Publikacja: 18.07.2019 15:40

Itaka nie wymaga już podpisu na umowie

Foto: Itaka

Itaka uprościła proces autoryzacji dokumentów podróży, o czym informuje w komunikacie. Od wczoraj klienci salonów firmowych składają mniej podpisów, a ci obsługiwani zdalnie przez internet i aplikację mobilną nie muszą w ogóle podpisywać i odsyłać dokumentów - autoryzują je w aplikacji lub robiąc przelew tradycyjny bądź online.

Nowy system to oszczędność czasu klienta i sprzedawcy, a także mniejsze zużycie papieru, koszty wydruku i archiwizacji - przekonuje touroperator.

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego