Itaka nie wymaga już podpisu na umowie

Mniejsza liczba podpisów, potwierdzeń i wydruków - od wczoraj w Itace obowiązuje nowy, uproszczony system obsługi klienta

Publikacja: 18.07.2019 15:40

Itaka nie wymaga już podpisu na umowie

Foto: Itaka

Itaka uprościła proces autoryzacji dokumentów podróży, o czym informuje w komunikacie. Od wczoraj klienci salonów firmowych składają mniej podpisów, a ci obsługiwani zdalnie przez internet i aplikację mobilną nie muszą w ogóle podpisywać i odsyłać dokumentów - autoryzują je w aplikacji lub robiąc przelew tradycyjny bądź online.

Nowy system to oszczędność czasu klienta i sprzedawcy, a także mniejsze zużycie papieru, koszty wydruku i archiwizacji - przekonuje touroperator.

79 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Przed wyjazdem na upragniony wypoczynek
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"