Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 26.06.2019 06:40 Publikacja: 26.06.2019 06:40
Foto: AFP
Szef sprzedaży w Grupie Lufthansa Alexander Karst powiedział na kongresie zorganizowanym przez DRV (Deutscher ReiseVerband - odpowiednik naszej PIT), że firma analizuje, w jaki sposób mogłaby wynagradzać agentów za oferowanie pasażerom produktów pozalotniczych.
- Dyskutujemy o stworzeniu modeli współpracy, dzięki którym moglibyśmy wesprzeć sprzedaż usług dodatkowych - informuje Karst, cytowany przez portal branżowy Touristik Aktuell. Co prawda istnieje wiele rozwiązań umożliwiających taką gratyfikację, ale są one rzadko stosowane w sieci agencyjnej.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Międzynarodowe Forum Rolnictwa Regeneratywnego BIO_REACTION 2025 odbędzie się już 12 czerwca br. w Pierzchnie koło Kórnika.
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Phishing, ataki DDoS i złośliwe oprogramowanie to stali bywalcy raportów dotyczących zagrożeń w sieci. Od lat są najczęściej wykorzystywanymi przez cyberprzestępców metodami, ale to nie znaczy, że sposób ich działania się nie zmienia.
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Gdzie zdobyć wiedzę, która pomoże w zdobyciu patentu motorowodnego?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas