Lufthansa zapłaci za sprzedaż usług dodatkowych?

Grupa Lufthansa zastanawia się, jak wypłacać agentom prowizję za sprzedaż usług dodatkowych. Co prawda istnieją już modele biznesowe, które to umożliwiają, ale w sieci agencyjnej są rzadko stosowane

Publikacja: 26.06.2019 06:40

Lufthansa zapłaci za sprzedaż usług dodatkowych?

Foto: AFP

Szef sprzedaży w Grupie Lufthansa Alexander Karst powiedział na kongresie zorganizowanym przez DRV (Deutscher ReiseVerband - odpowiednik naszej PIT), że firma analizuje, w jaki sposób mogłaby wynagradzać agentów za oferowanie pasażerom produktów pozalotniczych.

- Dyskutujemy o stworzeniu modeli współpracy, dzięki którym moglibyśmy wesprzeć sprzedaż usług dodatkowych - informuje Karst, cytowany przez portal branżowy Touristik Aktuell. Co prawda istnieje wiele rozwiązań umożliwiających taką gratyfikację, ale są one rzadko stosowane w sieci agencyjnej.

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
BIO_REACTION 2025
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont