Aktualizacja: 26.06.2019 06:40 Publikacja: 26.06.2019 06:40
Foto: AFP
Szef sprzedaży w Grupie Lufthansa Alexander Karst powiedział na kongresie zorganizowanym przez DRV (Deutscher ReiseVerband - odpowiednik naszej PIT), że firma analizuje, w jaki sposób mogłaby wynagradzać agentów za oferowanie pasażerom produktów pozalotniczych.
- Dyskutujemy o stworzeniu modeli współpracy, dzięki którym moglibyśmy wesprzeć sprzedaż usług dodatkowych - informuje Karst, cytowany przez portal branżowy Touristik Aktuell. Co prawda istnieje wiele rozwiązań umożliwiających taką gratyfikację, ale są one rzadko stosowane w sieci agencyjnej.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas