Agenci uczestniczyli w podróży studyjnej prowadzonej przez menedżera produktu w Neckermannie Krzysztofa Majdę i jako pierwsi mieli okazję skorzystać z hotelowych atrakcji i przetestować rozwiązania, które oferuje marka Cook's Club - podaje Neckermann w komunikacie.
Czytaj też: "Cook's Club – miejski styl życia na plaży".
- Hotel Cook's Club Sunny Beach jest po generalnym remoncie i ma aż 440 pokojów. Wyróżnia go wyjątkowe położenie przy najszerszych wydmach Słonecznego Brzegu, gdzie znajdują się również dwa najlepsze kluby. Ma też wydzieloną część plaży z 300 leżakami i parasolami w cenie pobytu - mówi Krzysztof Majda, cytowany w komunikacie.
Do najważniejszych walorów Cook's Clubu menedżer zalicza „wyjątkowy design, wyżywienie w formule all inclusive, drinki podawane w barze Captain's Cook i muzykę najlepszych didżejów".
- Hotel oferuje również świetne rozwiązanie dla podróżujących w pojedynkę. Żeby obniżyć koszty, mogą oni zarezerwować tylko połowę pokoju, co wiąże się z dokwaterowaniem drugiej osoby tej samej płci z dowolnego kraju - dodaje Majda.