Aktualizacja: 07.06.2019 07:40 Publikacja: 07.06.2019 07:40
Foto: www.cooksclub.com
Hiszpania to jeden z najważniejszych kierunków turystycznych Grupy Thomasa Cooka. Niedawno koncern otworzył hotel marki Cook's Club Palma Beach na Majorce. Wydarzenie było okazją do ogłoszenia kolejnych planów rozbudowy sieci obiektów własnych w Hiszpanii. Do lata 2020 roku koncern wyda na ten cel 40 milionów euro.
Obecnie Thomas Cook ma lub zarządza w tym kraju ponad 50 hotelami o łącznej liczbie 12 tysięcy pokojów, co daje mu miejsce w pierwszej piątce największych zagranicznych sieci w Hiszpanii. W tym roku firma planuje wysłać tam 4 miliony klientów z 15 rynków europejskich.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas