Neckermann lepiej dopasuje ofertę do klienta

Klienci niemieckiego Neckermanna będą mogli sami stworzyć ofertę dla siebie. Z usług dostępnych na stronie touroperatora złożą pakiet odpowiadający ich życzeniom

Publikacja: 04.06.2019 07:14

Neckermann lepiej dopasuje ofertę do klienta

Foto: materiały prasowe

W czasie prezentacji oferty zimowej, którą Thomas Cook w Niemczech wprowadzi do sprzedaży w lipcu, firma wytłumaczyła, w jaki sposób dopasowuje ofertę do klienta. Przy okazji szkolenia szefowie niemieckiego oddziału koncernu przedstawili najnowszą edycję „Wakacyjnego raportu 2019".

Wynika z niego, że turyści szukają niecodziennych miejsc, rośnie też zainteresowanie lokalną kulturą. - Klienci chcą wyjść z hotelu, poznać mieszkańców, oczekują, że w okolicy obiektu, w którym mieszkają, będzie się działo coś ciekawego - mówi prezes Thomasa Cooka w Niemczech Stefanie Berk, cytowana przez portal Travel Talk. Podróżnym bardzo zależy na zdrowym jedzeniu, przygotowanym z lokalnych produktów. 71 procent przyznaje, że to dla nich ważne, a ponad połowa chce wiedzieć, skąd pochodzą składniki dań - czterech na pięciu pytanych oczekuje, że będą kupione od miejscowych producentów.

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: „Strelicje" pokonały „Ślicznotkę"