Neckermann lepiej dopasuje ofertę do klienta

Klienci niemieckiego Neckermanna będą mogli sami stworzyć ofertę dla siebie. Z usług dostępnych na stronie touroperatora złożą pakiet odpowiadający ich życzeniom

Publikacja: 04.06.2019 07:14

Neckermann lepiej dopasuje ofertę do klienta

Foto: materiały prasowe

W czasie prezentacji oferty zimowej, którą Thomas Cook w Niemczech wprowadzi do sprzedaży w lipcu, firma wytłumaczyła, w jaki sposób dopasowuje ofertę do klienta. Przy okazji szkolenia szefowie niemieckiego oddziału koncernu przedstawili najnowszą edycję „Wakacyjnego raportu 2019".

Wynika z niego, że turyści szukają niecodziennych miejsc, rośnie też zainteresowanie lokalną kulturą. - Klienci chcą wyjść z hotelu, poznać mieszkańców, oczekują, że w okolicy obiektu, w którym mieszkają, będzie się działo coś ciekawego - mówi prezes Thomasa Cooka w Niemczech Stefanie Berk, cytowana przez portal Travel Talk. Podróżnym bardzo zależy na zdrowym jedzeniu, przygotowanym z lokalnych produktów. 71 procent przyznaje, że to dla nich ważne, a ponad połowa chce wiedzieć, skąd pochodzą składniki dań - czterech na pięciu pytanych oczekuje, że będą kupione od miejscowych producentów.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Turystyka
Nie tylko Energylandia. Przewodnik po parkach rozrywki w Polsce
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017: W Grecji Mitsis nie do pobicia
Materiał Promocyjny
Jak Meta dba o bezpieczeństwo wyborów w Polsce?
Turystyka
Kompas Wakacyjny 2017 pomaga w pracy agenta