Reklama
Rozwiń
Reklama

Neckermann lepiej dopasuje ofertę do klienta

Klienci niemieckiego Neckermanna będą mogli sami stworzyć ofertę dla siebie. Z usług dostępnych na stronie touroperatora złożą pakiet odpowiadający ich życzeniom

Publikacja: 04.06.2019 07:14

Neckermann lepiej dopasuje ofertę do klienta

Foto: materiały prasowe

W czasie prezentacji oferty zimowej, którą Thomas Cook w Niemczech wprowadzi do sprzedaży w lipcu, firma wytłumaczyła, w jaki sposób dopasowuje ofertę do klienta. Przy okazji szkolenia szefowie niemieckiego oddziału koncernu przedstawili najnowszą edycję „Wakacyjnego raportu 2019".

Wynika z niego, że turyści szukają niecodziennych miejsc, rośnie też zainteresowanie lokalną kulturą. - Klienci chcą wyjść z hotelu, poznać mieszkańców, oczekują, że w okolicy obiektu, w którym mieszkają, będzie się działo coś ciekawego - mówi prezes Thomasa Cooka w Niemczech Stefanie Berk, cytowana przez portal Travel Talk. Podróżnym bardzo zależy na zdrowym jedzeniu, przygotowanym z lokalnych produktów. 71 procent przyznaje, że to dla nich ważne, a ponad połowa chce wiedzieć, skąd pochodzą składniki dań - czterech na pięciu pytanych oczekuje, że będą kupione od miejscowych producentów.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama