Aktualizacja: 26.04.2019 07:22 Publikacja: 26.04.2019 07:22
Foto: www.tui-blue.com
Prezes Grupy TUI Friedrich Joussen mówi w wywiadzie dla magazynu „Manager Magazin", że w przyszłości firma chce wyceniać każdy pokój w hotelu osobno. Już teraz klienci TUI mogą dopłacić za wybór konkretnego miejsca w wybranych obiektach własnej marki TUI Blue. Rezerwują go przez aplikację lub stronę internetową.
- Turysta korzysta na tym, bo dokładnie wie, gdzie znajduje się jego pokój. Dla nas zaletą jest to, że w zależności od położenia i wyposażenia każdy pokój możemy wyceniać oddzielnie - tłumaczy Joussen. Pierwsze testy pokazały, że jedna trzecia podróżnych jest gotowa dopłacić za konkretne miejsce noclegowe od 5 do 10 euro za noc.
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Pierwsze sale nowego, oczekiwanego od lat flagowego muzeum Egiptu, zostały udostępnione zwiedzającym. Na razie t...
Wierzyciele bezskutecznie szukają majątku jednej z najbogatszych do niedawna Polek. I stawiają jej coraz poważni...
Polacy pokochali parki rozrywki, o czym może świadczyć rosnąca liczba tego typu miejsc. Wkrótce ma się ona powię...
Ekskluzywny hotel na wyspie Kos i biuro podróży Grecos Holiday zostali zwycięzcami konkursu na najlepszy produkt...
Dzięki wynikom konkursu Kompas Wakacyjny łatwiej mi pracować i przekonywać klientów do wyjazdów – mówi agent tur...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas