Reklama

Rafał Szczęsny na czele HanseMerkur w Polsce

Poszerzyć siatkę sprzedawców – to jedno z zadań, jakie stawia sobie nowy szef polskiego oddziału niemieckiej firmy ubezpieczeniowej HanseMerkur, specjalizującej się w ubezpieczeniach turystycznych

Publikacja: 10.03.2019 11:14

Rafał Szczęsny ostatnio był dyrektorem sprzedaży w Inter Polska

Rafał Szczęsny ostatnio był dyrektorem sprzedaży w Inter Polska

Foto: Filip Frydrykiewicz

Rafał Szczęsny stanął na czele polskiego oddziału, którym kierowała w ostatnich miesiącach dyrektor sprzedaży Renata Łątka (biuro zatrudnia jeszcze jedną osobę). Wcześniej HanseMerkur w Polsce prowadził Rafał Buczak, który jednak w lipcu zeszłego roku rozstał się z tą firmą, a w listopadzie został dyrektorem sprzedaży w sieci franczyzowych biur agentów turystycznych My Travel.

Czytaj też: "Rafał Buczak odpowiada za sprzedaż w My Travel".

Szczęsny przyszedł do HansaMerkur z innej firmy ubezpieczeniowej, Inter Polska, w której przepracował 14 lat, ostatnio na stanowisku dyrektora sprzedaży. Wcześniej był krótko w Signal Idunie.

Szczęsny kończył szkołę średnią w Niemczech, potem studiował zarządzanie i finanse w Europejskim Uniwersytecie Viadrina we Frankfurcie nad Odrą. Zdobył też tytuł Master of Business Administration w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

HanseMerkur stara się od kilku lat zaistnieć na polskim rynku ubezpieczeń turystycznych. W zeszłym roku obroty firmy w Polsce sięgnęły miliona euro, a wzrost sprzedaży ubezpieczeń „był trzycyfrowy". Firma udzieliła też jednej gwarancji ubezpieczeniowej - biuru podróży ETI Polska. Jak zapewnia Renata Łątka, ubezpieczyciel prowadzi rozmowy o wystawieniu gwarancji z kolejnymi touroperatorami.

Reklama
Reklama

Zobacz: "HanseMerkur ubezpieczy ETI".

Jak mówi Szczęsny, jednym z jego zadań będzie poszerzenie grona sprzedawców, którzy będą oferowali ubezpieczenia turystyczne HanseMerkur. Zamierza ich poszukać poza środowiskiem agentów turystycznych, którzy zwyczajowo się tym zajmują.

Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
MLP Group z jedną z największych transakcji najmu w Niemczech
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Materiał Promocyjny
Jak producent okien dachowych wpisał się w polską gospodarkę
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama