Reklama

TUI Blue będzie sztandarową marką hotelową

Do 2020 roku na świecie będzie 100 hoteli marki TUI Blue. Strategia rozwoju sieci zakłada jednocześnie, że z rynku znikną dwie inne marki hotelowe należące do Grupy TUI

Publikacja: 07.03.2019 06:17

TUI Blue będzie sztandarową marką hotelową

Foto: www.tui-blue.com

TUI Blue ma być w przyszłości największą na świecie siecią hoteli wakacyjnych, informuje Grupa TUI. Do 2020 roku hoteli tej marki będzie w sumie 100, do sieci włączone zostaną również obiekty działające obecnie jako TUI Sensimar i TUI Family Life. Oznacza to, że te dwie ostatnie marki za kilka lat znikną z rynku.

Hotele TUI Blue mają być bardziej rozpoznawalne i pojawić się w regionach, w których ich dotąd nie było, na przykład na Karaibach czy w Azji Południowo-Wschodniej. - TUI jest wiodącą międzynarodową marką turystyczną. Brakuje nam tylko sieci hotelowej z „TUI" w nazwie, która byłaby obecna na całym świecie - mówi prezes Grupy TUI Friedrich Joussen.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Zanim Wyjedziesz
Wielkie Muzeum Egipskie otwarte. Na razie na próbę
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Turystyka
Dolina Sanu i Wisły: pięć perełek, które zaskakują
Turystyka
Wizz Air uruchamia nowe połączenie. Popularny kurort dostępny bezpośrednio z Warszawy
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Turystyka
Kruche imperium „Królowej Zakopanego”
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama