Jak zawsze odwiedzi je liczne grono podróżników, którzy opowiedzą o swoich wojażach. Targi będą też okazją do dyskusji o ważnych dla branży turystycznej sprawach.
Jak przebiega wdrażanie przepisów nowej ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych? Jakich nastręcza problemów? Czy potrzebne są zmiany w dyrektywie i ustawie? Na te i inne pytania odpowiedzą eksperci z Polskiej Izby Turystyki podczas dzisiejszego panelu podsumowującego pierwsze miesiące obowiązywania nowych przepisów.
Pierwszego dnia targów odbędą się też warsztaty „Dygitalizacja motorem rozwoju branży turystycznej" dla małych i średnich przedsiębiorstw, poświęcone między innymi tworzeniu cyfrowych rozwiązań usprawniających funkcjonowanie firmy i pozyskiwaniu na ten cel funduszy unijnych.
Z kolei prowadzący prelekcję „Grupy docelowe w turystyce" wezmą pod lupę polskiego turystę i prześledzą, jak robi on zakupy w internecie, omówią czynniki wpływające na decyzje zakupowe i poradzą, jak dobrać narzędzia marketingowe. Kontynuacją tego spotkania będzie prelekcja na temat komunikacji z klientami i zarządzania opiniami w sieci.
Od pięciu lat stałym punktem programu targów są spotkania z blogerami Blog Meeting. Przedsiębiorcy zainteresowani promowaniem swoich produktów turystycznych na blogach będą mogli spotkać się z ich twórcami w sobotę 2 lutego od godziny 10.30. Dzięki współpracy z blogerami można dotrzeć do szerokiego grona odbiorców stosunkowo niewielkim kosztem i często w nieszablonowy sposób budować markę regionu, miasta czy obiektu turystycznego - zachęcają organizatorzy targów. Dodatkowo będzie można wziąć udział w szkoleniu pod hasłem „Jak współpracować z blogerami?". Autorzy bloga Ready for Boarding zdradzą, jak wybrać partnera do współpracy, jakie korzyści mogą z niej wyniknąć i o czym trzeba pamiętać, aby przynosiła oczekiwane efekty.